loading
در حال بررسی درخواست شما
برد را بیرون کشیدیم
برد را بیرون کشیدیم

برد را بیرون کشیدیم



یک برد دلچسب 2-0 برای چلسی در دربی لندن کافی نبود که کارلو آنجلوتی را به میز مصاحبه بکشاند و مرد ایتالیایی چلسی که چهارشنبه پدرش را از دست داده بود، دستیار خود، ری ویلکینز را به مصاحبه ی تصویری پس از بازی فرستاد.

ویلکینز که مصاحبه را با جملاتی از طرف کارلتو آغاز می کرد در این باره اینگونه شروع کرد:«کارلو از من خواست تا بیایم و در کنفرانس خبری شرکت کنم. او هفته ای را پشت سر گذاشته که به طرز غیر معمولی برایش سخت بوده و تنها خواست بهترین آرزوهایش را بفرستد، به خصوص برای اتحادیه ی مربیان لیگ. او همچنین یک پیام بسیار خوب نیز از سر الکس فرگوسن داشت که از من خواست بیان کنم.»
«برای ما برد برابر آن ها همیشه لذت بخش است ولی تماشای بازی اش همیشه دلپذیر نیست و فکر می کنم این پسرک ها امروز ترسناک بودند و کارشان تاثیرگذار بود.
وقتی این بازی زیبا[فوبتال] را انجام می دهید، همیشه نمی توانید کاری که می خواهید را انجام دهید و فقط باید بجنگید و مبارزه کند؛ فکر می کنم این کار را خوب انجام دادیم. وقتی توانستیم این کار را انجام دهیم، در یک سوم جلو نیز موفق شدیم کیفیت خوبی در پایان ها و ضربات آخر داشته باشیم.»
«آرسنال از آن تیم هایی است که من را می ترساند، آن ها توپ را از شما می گیرند و دیگر پس نمی دهند. این چیزی بود که من را نگران می کرد ولی امروز عزم خود را نشان دادیم و خوب بودیم.
امروز شما عملکردی جذاب را تماشا کردید، یک عملکرد متفاوت و واقعا به سختی پیروزی را از آن بیرون کشیدیم. چیزی که مهم بود سه امتیازی بود که برای آن جنگیدیم و بدست آوردیم.»

این بازی بدون شک بازی ای خاطره انگیز برای بازیکن برزیلی آبی های لندن بود، الکس و گل تمام کننده ی بازی که در نهایت به آسیبی کوچک نیز برای او بدل شد. «الکس یک مشکل کوچک در ران پایش داشت. نمی دانم به خاطر آن ضربه ی فوق العاده اش در اواخر بازی بود یا چیزی دیگر ولی کمی مصدومیت داشت و امیدواریم حالش خوب باشد.
این[ضربه ی ایستگاهی منجر به گل دوم] یک اتفاق نبود. او پس از تمرین چنین ضرباتی می زند و روی آن سخت کار می کند. شخصا فکر می کردم دیدیر آن را بزند ولی عجب گلی بود.»
ویلکینز که روی گل اول نیز به همین اندازه تحت تاثیر قرار گرفته درباره ی گل دروگبا ادامه داد:«چیزی است که کاملا به خود او بر می گردد، او دیدیر است. او گل های زیادی می زند و دوست دارد که در چنین موقعیتی باشد و آن جا می تواند تفاوت ایجاد کند.
دیدیم که او بعد از 85 دقیقه چطور بازمی گردد و پس از بیرون رفتن الکس به یک بازیکن مرکزی در میانه ی میدان تبدیل شد. این چیزی است که فوتبال حول آن شکل می گیرد، این که جای هم تیمی خود را پر کنید و برای هم تیمی هایتان کار کنید. در حال حاضر روحیه ای در این باشگاه وجود دارد که ما با توجه به آن اینگونه عمل می کنیم.»

چلسی با این برد با اختلاف چهار امتیازی نسبت به نزدیک ترین رغیبش، منچستر سیتی، به تعطیلات مسابقات ملی رفت. ویلکینز این روند را با برد آرسنال دلچسب و پیروزی برابر یکی از رقبای قهرمانی اش را ارزشمند می داند.«آن ها مهم هستند. فصل قبل ما آرسنال را دو بار بردیم، منچستریونایتد را دوبار بردیم و لیورپول را نیز دوبار شکست دادیم. شاید این امسال اتفاق نیافتد ولی در عوض باید مقال تیم هایی که پارسال به آن ها باخته ایم، این بار امتیاز بگیریم. خوشبختانه یک بار دیگر سه امتیاز را از آرسنال گرفتیم و محکم به راهمان ادامه می دهیم اما چیزی که وجود دارد این است که آن ها به طرزی حیاتی برای ما مهم بودند.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۷/۱۲
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : chelseafc.com
بازدید: ۸۷۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰