loading
در حال بررسی درخواست شما
گل از ژروینیو میگوید
گل از ژروینیو میگوید

گل از ژروینیو میگوید



از این پس در 50 مقاله مختلف 50 بازیکن برتر فصل گذشته را که دبیران بخش های مختلف سایت گل به آنها رای داده اند مورد بررسی قرار خواهیم داد. در نهایت در روز 21 آگوست بهترین بازیکن را معرفی خواهیم کرد
ژروینیو، مهاجم ساحل عاجی لیل، با انتقال 12 میلیون یورویی به آرسنال، به تیتر اول رسانه های اروپایی تبدیل شد اما اگر او بتواند نمایش های درخشانش در ترکیب تیم رودی گارسیا را در امیریتس تکرار کند، بی تردید ثابت خواهد کرد که ارزشی بسیار بیش از این داشته است.

درخشش او در رقابت های این فصل تا اندازه ای تحت تاثیر بازی های درخشان ادن هازارد، ستاره بلژیکی لیل قرار گرفت اما آمارها نشان می دهد او از بعضی لحاظ، حتی از این هازارد نیز بهتر بود. او علاوه بر گل های زیادی که به ثمر رساند، بارها برای هم تیمی هایش گلسازی کرد و نقش مهمی در قهرمانی در تیمش داشت. اگر عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ فرانسه به اومی رسید، کسی نمی توانست به این انتخاب اعتراضی داشته باشد.

    
او به ما کمک خواهد کرد تا تیم خطرنا ک تری شویم و موقعیت های بیشتری روی دروازه حریفان ایجاد کنیم. او باعث افزایش کیفیت تیم خواهد شد

آرسن ونگر
 

چند فصل بود که تیم های مختلف اروپایی به دنبال به خدمت گرفتن ژروینیو بودند. حتی زمانی که او در لومان بازی می کرد، بارسا به دنبال خرید او بود اما درخشش ستاره های پرورش یافته لا ماسیا، موجب شد تا کاتالان ها از خرید این ستاره ساحل عاجی صرف نظر کنند. البته این مسئله چندان به ضرر ژروینیو نشد و فرصتی برایش فراهم کرد تا در جنوب فرانسه به بازیکن بهتری تبدیل شود، فرصتی که شاید در نوکمپ در اختیارش قرار نمی گرفت.

او بعد از بازی های امیدوارکننده در اولین فصل حضور در لیل، در فصل اخیر بسیار درخشان ظاهر شد و در تمام طول فصل بهترین بازی ها را ارائه داد.
سرعت بالا وقدرت بدنی قابل توجه اش، او را به یک کابوس دائمی برای مدافعان حریف تبدیل کرد. علاوه بر این او علاوه بر بازی در نقش سنتر فوروارد، توانایی بازی در کناره ها را نیز دارد و عجیب نیست که 15 گلش در رقابت های فصل اخیر لیگ فرانسه، به روش های مختلفی به ثمر رسیده است.

از سوی دیگر، قابلیت های تکنیکی بالای ژروینیو، باعث نشده تا او کار گروهی را فراموش کند. 10 پاس گل او از جمله پاس گلی که در دقایق پایانی دیدار مقابل اوسر در هفته ششم به هم تیمی اش داد، ثابت می کند که او بازی اش به پختگی بالایی رسیده است.

لیل بعد از 50 سال موفق شد هر دو جام داخلی فرانسه را فتح کند و بی تردید حضور ژروینیو در این تیم، نقش مهمی در این مهم داشت.

ژروینیو با درخشش اش ثابت کرد یکی از بازیکنان غیرقابل جانشین لیل است. به همین دلیل نه تنها در 35 بازی از 38 بازی لیل در لیگ فرانسه بازی کرد، بلکه در لیگ اروپا و جام حذفی نیز حضوی ثابت در ترکیب تیم رودی گارسیا داشت.

غیبت ژروینیو در دیدارهای لیل کاملا به چشم می آمد. از جمله در دیدار با موناکو و زمانی که به خاطر یک تکل خطرناک از بازی اخراج شد، هم تیمی هایش کاملا کمبود او را احساس کردند.


نتیجه تلاش های ژروینیو، پیوستن او به آرسنال بود، جایی که او این فرصت را خواهد داشت که خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان دنیا مطرح کند.

اگر او بتواند در ترکیب توپچی ها نیز مانند زمان حضورش در لیل بدرخشد، خیلی زود به بازیکن محبوب هواداران تبدیل خواهد شد و از اعتباری که نشان داده استحقاقش را دارد، برخوردار خواهد شد.


او علاوه بر بازی در نقش سنتر فوروارد، توانایی بازی در کناره ها را نیز دارد و عجیب نیست که 15 گلش در رقابت های فصل اخیر لیگ فرانسه، به روش های مختلفی به ثمر رسیده است

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۵/۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : گل فارسی
بازدید: ۱,۵۴۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰