loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 3 - وست برومویچ 0
آرسنال 3 - وست برومویچ 0

آرسنال ۳ - وست برومویچ ۰

آرسنال در این دیدار نسبت به مسابقه قبل 7 تغییر داشت و با ترکیب زیر به میدان رفت:

ترکیب اصلی:
دامین مارتینز - کارل جنکینسون - یوهان ژورو - ایگناسی میگل -آندره سانتوس (60) -نیکو یناریس - اگوژان ازیاکوپ -سرژ گنابری - چاکس آنه که - مروان شاماک (69) - پارک چو یانگ ( 69 )

ذخیره ها :
جیمز شی - گوین هویت - جرناد مید (60) - مارتین آنگا(69) - بنیک آفوبه (69 )


در حالی که در این مسابقه آرسن ونگر از نزدیک شاهد بازی بود شاگردان بانفیلد در همان اوایل نیمه اول و در دقیقه 17 با شوت "پارک" که از داخل محوطه جریمه زده شد با یک گل از حریف پیش افتادند.

"چاکس آنه که" چند دقیقه بعد میتوانست گل دوم آرسنال را به ثمر برساند اما این موقعیت به هدر رفت. "جنکینسون" نیز فرصت دیگری را ار دست داد.

تیم بانفیلد با حضور چند بازیکن تیم اصلی کاملا بر بازی مسلط بود.

آندره سانتوس که از ماه دسامبر به دلیل مصدومیت در دیدار مقابل المپیاکوس به میدان نرفته بود در این مسابقه در دفاع چپ بازی کرد.

جنکیسنون نیز بار دیگر به تیم رزرو بازگشته بود و ژورو و میگل در قلب دفاعی آرسنال حضور داشتند.

آنه که و گنابری که در پیروزی 2 -0 هفته گذشته مقابل چلسی نمایش خوبی داشتند در این دیدار هم به طور ثابت بازی کردن.شاماک و پارک نیز پس بار دیگر در تیم رزرو به کار گرفته شدن.

آرسنال در اواخر تیمه اول و در دقیقه 45 مسابقه موفق شد توسط سرژ گنابری به گل دوم نیز دست پیدا کند و این بازیکن جوان باز هم پتانسیل بالای خود را نشان داد.

اگوژان ازیاکوپ نیز در مرکز میدان به خوبی نقش یک لیدر را ایفا میکرد و در اواسط نیمه دوم با تغییر پست به سمت راست و جایی که پارک بازی می کرد رفت.

وست بروم سعی میکرد با شوت های از راه دور دروازه آرسنال را باز کند که در نیمه دوم شوت سنگین اونیل به خوبی توسط مارتینز مهار شد.

در دقیقه 55 مسابقه روی کار ترکیبی سانتوس و شاماک توپ به آنه که رسید و موفق شد گل سوم آرسنال را نیز به ثمر برساند.این دومین گل آنه که در دو دیدار اخیر بود.

سرانجام مسابقه با همین نتیجه به پایان رسید و آرسنال موفق شد دهمین پیروزی این فصلش را کسب کند و با 34 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به استون ویلای صدرنشین و 40 امتیازی در مکان دوم جدول جای گیرد.

نکته قابل توجه در مورد تیم رزرو این هست که در پنج دیدار اخیر خود همه مسابقات را بدون اینکه حتی یک گل بخورد با پیروزی به پایان برده و موفق شده در این پنج دیدار 15 گل به ثمر برساند.همچنین رزروها سه شنبه هفته آینده به مصاف لیورپول خواهند رفت.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۲۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰