loading
در حال بررسی درخواست شما
از لیونل مسی نمیترسم
از لیونل مسی نمیترسم

از لیونل مسی نمیترسم


امشب دنیای فوتبال شاهد حساسترین دیدار لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا خواهد بود و این دیدار از سویی نیز بزرگترین آزمون دوران حرفه ای یوهان ژورو است.
لیونیل مسی که بهترین بازیکن سال 2010 جهان نام گرفت! در این فصل در 28 بازی 35 گل به ثمر رسانده است و در سال گذشته نیز در دیدار برگشت برابر آرسنال هر 4 گل بارسلونا را به ثمر رساند. ولی ژورو توسط مسی سردرگم نخواهد شد.
"بارسلونا تیم بسیار خوبی است و این فقط در مورد مسی نیست.
"او بسیار بسیار خوب توسط ژاوی و اینیستا تغذیه میشود بنابراین باید مانند یک گروه متمرکز باشیم. باید عقب زمین را پوشش دهیم و با هم باشیم. اینگونه میتوانیم فضا ها را در مقابل فرارهای او ببندیم.
"شما نباید از رویارویی با مسی بترسید. اگر من ترسیده بودم، امروز بازی نمیکردم. شما باید تهیج شده باشید نه ترسیده. درست است که مسی در موقعیت یک برابر یک خوب است ولی با پوشش، شکست دادن ما سخت خواهد بود.
"میدانیم که آنها در حمله تیم بسیار خوبی هستند و ما باید به خوبی دفاع کنیم و 90 دقیقه متمرکز باشیم. ولی فراموش نکنید که ما نیز بازیکنان فوق العاده ای داریم. بسیار جالب خواهد بود.
ژورو فصل گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داد و آرسن ونگر نیز در نیم فصل اول از فشار بیش از اندازه به او خودداری کرد ولی از ابتدای سال جدید مدافع 24 ساله توپچیها به صورت مداوم در ترکیب بوده است. مدافع ملی پوش آرسنال معتقد است که در این مدت ارزش خود را نشان داده.
"همه چیز خوب پیش رفت. من مصدوم شدم و بازگشتم زمان برد. من به سختی کار کردم و اطمینان مربی را داشتم. به سختی کار میکنم و به همه نشان میدهم که چکار میتوانم بکنم. خوشحالم که همه به خوبی کارشان را انجام میدهند.
"فکر نمیکنم زمانی که بازگشتم شکی در مورد من وجود داشت.  شما زمانی که بیرون هستید شک دارید و نیمدانید که تا چه زمانی این بیرون بودن ادامه دارد. شکی نداشتم که به بهترین فرمم باز خواهم گشت. 
"برای من، به صورت مداوم بازی کردن و ثابت کردن خوب بودن وضعیت زانویم بسیار خوب بود و مصدومیت من نیز گذشته است. زمان بسیار سختی برایم بود." 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۱/۲۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۵۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰