loading
در حال بررسی درخواست شما
انجام یک بازی پیش فصل در آمریکا
انجام یک بازی پیش فصل در آمریکا

انجام یک بازی پیش فصل در آمریکا


تیم آرسن ونگر روز شنبه ۲٦ جولای ساعت ۱۷ به وقت محلی یک دیدار دوستانه در ورزشگاه رد بول آرنا مقابل این تیم حاضر در لیگ MLS انجام خواهد داد.

توپچی ها آماده دیدار دوباره با تیری آنری برترین گلزن تاریخ باشگاه که اکنون کاپیتان نیویورک رد بولز است نیز هستند. اسطوره آرسنال از زمان پیوستن به نیویورک در سال ۲۰۱۰، ۴۲ گل در ٩۴ مسابقه به ثمر رسانده است و سه فصل متوالی در تیم ستارگان MLS قرار گرفته است.

تیم کیهیل ستاره سابق اورتون و بردلی رایت-فیلیپس پسر ایان رایت دومین گلزن برتر آرسنال نیز در حال حاضر در این تیم آمریکایی بازی می کنند.

پس از تسای ۱-۱ دو تیم در جام امارات سال ۲۰۱۱ این دومین مصاف آن ها در سه سال اخیر خواهد بود.

آخرین دیدار تیم اصلی آرسنال از آمریکا به سال ۱٩۸٩ و دیدار تدارکاتی مقابل ایندیپندنته آرژانتین در شهر میامی ایالت فلوریدا برمیگردد.

این بازی تنها مسابقه خارج از اروپای آرسنال در این تابستان خواهد بود.


ایوان گازیدیس مدیر اجرایی آرسنال اظهار داشت: " خوشحالیم که برای نخستین بار در ۲۵ سال اخیر از ایالات متحده بازدید می کنیم، ما از حمایت فوق العاده ای در آنجا و به خصوص در نیویورک برخورداریم بنابراین مشتاقانه منتظریم که فرصتی برای هواداران خود مهیا کنیم تا به طور زنده بازی تیم را تماشا کنند. این واقعیت که تیری کاپیتان نیویورک رد بولز است این مسابقه را بسیار خاص می کند و تمام اعضای باشگاه مشتاقانه منتظرش هستند."

ونگر نیز افزود: " این یک فرصت عالی خواهد بود تا مقابل هوادارانی بازی کنیم که پیش از این بازی تیم را از نزدیک ندیده اند. آن موقع نیویورک رد بلوز در میانه فصلشان خواهد بود بنابراین آزمون خوبی مهیا خواهند کرد. واضح است که بازی مقابل تیری خوب خواهد بود، او بازیکن بسیار خاصی در تاریخ باشگاه ماست و می دانم که بازیکنان و هواداران از این دیدار بسیار لذت خواهند برد."

تیری آنری اذعان کرد: " نیاز به گفتن این نیست که میزبانی از آرسنال در رد بول آرنا برایم در هر دو سطح حرفه ای و شخصی لحظه خاصی خواهد بود. همینطور که قبلاً گفته ام این باشگاه در قلب من است و این بخش فوق العاده دیگری از ارتباط من با باشگاه فوتبال آرسنال خواهد بود. به همراه هم تیمی هایم به خاطر میزبانی از آرسنال در نیویورک - یکی از فوق العاده ترین شهرهای دنیا هیجان زده ام و امیدوارم که هواداران رد بولز و آرسنال بتوانند از این بازی لذت ببرند."

جزئیات بلیط برای این مسابقه در زمان مقرر تایید خواهد شد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱/۷
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۳۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰