loading
در حال بررسی درخواست شما
به بازگشت توماس امید داشتیم
به بازگشت توماس امید داشتیم

به بازگشت توماس امید داشتیم

در ابتدا تصور میشد توماس ورمالن که در ماه سپتامبر در بازیهای ملی دچار مصدومیت از ناحیه آشیل شده بود تنها چند هفته از تیم دور باشد ولی این مصدومیت حدود هشت ماه به طول انجامید. در طول غیبت او ونگر در ژانویه سعی در پیدا کردن فردی برای جانشینی او داشت ولی در نهایت هیچ انتقالی انجام نشد.

اکنون ورمالن آماده بازی برای تیم اصلی شده است و می تواند تیم را برای بازی برابر استوک همراهی کند. در همین رابطه ونگر می گوید که اگر از همان ابتدا برآورد مدت غیبت ورمالن را می دانست حتما در ژانویه مدافع جدیدی به خدمت می گرفت!

"من سعی خودم را کردم. مصدومیت او در پایان ژانویه دوباره به حالت اول بازگشت اما باز هم ما امیدوار بودیم که او در نیم فصل دوم بتواند به تیم برگردد. 

فوتبال مانند یک سوپر مارکت نیست که شما بروید و بگویید من یک بازیکن خوب می خواهم ، لطفا یکی به من بدهید! شما باید در میانه فصل به دنبال بازیکنی بگردید که بتواند ترکیب آرسنال را قویتر کند که این کار آسانی نیست.

ما ورمالن را تقریبا کل فصل در اختیار نداشتیم ولی اگر شما به اعداد و ارقام نگاهی بیندازید می بینید که ما کمترین تعداد گل خورده را بین تمامی تیمهای لیگ داریم. پس همه چیز منفی نیست حتی از نظر دفاعی."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۲/۱۷
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۴۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰