loading
در حال بررسی درخواست شما
تاریخ رونمایی از مجسمه برگکمپ تایید شد
تاریخ رونمایی از مجسمه برگکمپ تایید شد

تاریخ رونمایی از مجسمه برگکمپ تایید شد


پس از اینکه باشگاه سال گذشته اعلام کرد به مناسبت گرامیداشت سهم بزرگی که این مهاجم هلندی در تیم داشته با ساخت مجسمه ای از او تقدیر خواهد کرد اکنون این مجسمه کامل شده و محوطه ای بالاتر از فروشگاه باشگاه در خارج از ورزشگاه امارات برای آن در نظر گرفته شده است.

همچنین باشگاه خوشحال است که اعلام کند دنیس تایید کرده که در پرده برداری از این مجسمه حاضر خواهد شد و مهمان ویژه آرسنال در بازی با ساندرلند خواهد بود.

پرده برداری از مجسمه حدود ساعت ۱۱:۳۰ صبح روز ۲۲ فوریه انجام خواهد شد اما آن دسته از هوادارانی که بلیط مسابقه را در اختیار دارند و قادر به حضور در این رویداد کوتاه نیستند می توانند دنیس را درون ورزشگاه ببینند- او در بین دو نیمه به منظور قدردانی از هوادران آرسنال در زمین ورزشگاه امارات حضور پیدا خواهد کرد.

برگکمپ در جون ۱٩٩۵ به آرسنال پیوست و در مجموع ۴۲۳ بار برای توپچی ها به میدان رفت و ۱۲۰ گل به ثمر رساند، در طی آن زمان او هیجان انگیزترین و ماهرانه ترین بازی ها را برای هواداران به نمایش گذاشت.

برگکمپ در طی ۱۱ سال همکاری با باشگاه بخش جدایی ناپذیر موفقیت های عظیم آرسنال در بردن ۷ عنوان از جمله قهرمانی بدون شکست لیگ در فصل ۴-۲۰۰۳ بود.

مجسمه دنیس در خارج از ورزشگاه امارات قرار خواهد گرفت و به مسجمه های سه اسطوره دیگر آرسنال یعنی هربرت چاپمن، تونی آدامز و تیری آنری روی بالکن جایگاه مخصوص در نزدیکی خانه توپچی ها ملحق خواهد شد. از این سه مجسمه در دسامبر ۲۰۱۱ رونمایی شده بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۷۷۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰