loading
در حال بررسی درخواست شما
درخشش رایا حداقل در دو صحنه برابر آلبانی
درخشش رایا حداقل در دو صحنه برابر آلبانی

درخشش رایا حداقل در دو صحنه برابر آلبانی

داوید رایا، دروازه‌بان اسپانیایی آرسنال، شب گذشته در اولین بازی خود در یک تورنمنت مهم ملی، در جریان پیروزی ۱-۰ اسپانیا مقابل آلبانی، توانست دروازه خود را بسته نگه دارد و ششمین بازی ملی‌اش را تجربه کند.

فران تورس در دقیقه ۱۳ اسپانیا را پیش انداخت و توپ را از کنار تیر دروازه وارد دروازه حریف کرد.

رایا در آستانه‌ی نیمه اول با عکس‌العمل به موقع خود، ضربه‌ی محکم کریستیان اصلانی از راه دور را دفع کرد.او در دقیقه ۶۶ نیز با یک واکنش خوب دیگر، مانع از گل تساوی آرمندو بروخا شد و در نهایت در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده با یک مهار مطمئن، دروازه خود را بیمه کرد.

اسپانیا با کسب سه پیروزی از سه بازی در گروه B، به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرد و در روز یکشنبه ۳۰ ژوئن به مصاف یکی از چهار تیم برتر سوم گروه‌ها خواهد رفت.در همین حال، در لایپزیک، #جورجینیو، هافبک ایتالیایی آرسنال، در تساوی ۱-۱ این تیم مقابل کرواسی، ۵۷مین بازی ملی خود را با حضور در زمین تا دقیقه ۸۲ تجربه کرد.ایتالیا در اوایل نیمه دوم با بررسی VAR برای یک پنالتی احتمالی، به کرواسی فرصت پیش افتادن داد. VAR برخورد دست داویده فراتسی را تشخیص داد و یک ضربه پنالتی به سود کرواسی اعلام شد.

لوکا مودریچ پشت ضربه پنالتی ایستاد، اما جیانلوئیجی دوناروما با شیرجه به سمت چپ خود، توپ را دفع کرد. با این حال، مودریچ لحظاتی بعد با ضربه ای محکم از فاصله‌ی نزدیک، توپ برگشتی را وارد دروازه ایتالیا کرد تا کرواسی با حساب ۱-۰ پیش بیفتد.اما در لحظات پایانی بازی، در دقیقه هشتم وقت‌های تلف شده، ماتیا زاکانی با یک ضربه به گوشه‌ی بالای سمت راست دروازه، برای ایتالیا گلزنی کرد.

با این تساوی، ایتالیا با چهار امتیاز در جایگاه دوم گروه B قرار گرفت و در مرحله یک‌هشتم نهایی، روز شنبه ۲۹ ژوئن به مصاف سوئیس خواهد رفت.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۴/۵ ۱۶:۱۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : کانون رسمی هواداران آرسنال
بازدید: ۴۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰