loading
در حال بررسی درخواست شما
سفری پربار به دوبی ...
سفری پربار به دوبی ...

سفری پربار به دوبی ...

HTML clipboard

در ابتدا باید بگویم این سفر کاملا تفریحی بود و اصلا و ابدا قرار نبود حرفی از آین سفر در سایت زده شود اما خوب اتفاقاتی رخ داد که کاملا مربوط به کانون است و فکر میکنم لازم به ذکر است .

در یکی از روزهای اقامت در دوبی تصمیم گرفتم برای بازدید از مدرسه فوتبال آرسنال زمانی را اختصاص دهم .
بعد از رسیدن به آنجا متوجه شدم که مدرسه فوتبال آرسنال با زیر نظر مستقیم هواپیمایی امارات در این کشور به راه افتاده و برای سنین زیر 17 سال است .
شهریه هر ترم پایه 1500 درهم که تقریبا 450000 تومان میشود و هزینه ترم پیشرفته 2500 درهم است که تقریبا 750000 تومان میشود ...
با مسئول  آنجا خانم شارون ، صحبت هایی کردم و از وی خواستم تا با امارات صحبت کند در مورد مدرسه فوتبال در ایران . وی قول مساعدت داد اما گفت : تایید هواپیمایی به تعداد پروازهای امارات در ایران هم مربوط میشه .
سپس به زمین تمرین رفتیم و بخش جالب توجه حضور رابین ون پرسی به همراه همسر و فرزندش در آنجا بود که من را کاملا متعجب ، ذوق زده و خوشحال کرد . طبیعتا دیدن بازیکن مورد علاقه آدم بسیار پرشور است و حقیقتا احساس عجیبی داشتم .
با مسئول سفر روبین ( Agent یا فردی که مسئول هماهنگی های کارهای روبین بود ) صحبت کردم و خواستم تا با روبین علاوه بر عکس گرفتن کمی هم گپ بزنم .

        


که وی این مورد را مشروط که به قبول این مورد از سوی ون پرسی .
روبین 2 مصاحبه تصویری انجام داد ( تصاویر در پایین قرار دارد با کلیک برای آنها تصاویر بزرگ را ببینید ) سپس به خارج از زمین تمرین آمد .
من خودم را به وی معرفی کردم و از او خواستم تا عکسی با هم بگیریم . او هم که تعجب کرده بود که هوادارانی در ایران دارد قبول کرد .
در ادامه هم توانستیم کمی با هم گپ بزنیم .
روبین در مورد پایش گفت : الان خوب هستم اما نمیتوانم به آن فشار بیاورم و فوتبال بازی کنم .
او در مورد بازی با چلسی  گفت : آرزو میکند بازی خوبی در پیش باشد و حرفی از نتیجه نزد .
ازروبین در مورد ایران پرسیدم ...
وی گفت : چیزهای زیادی نمیدانم و از همه مهمتر که اصلا نمیدانشتم آنجا هوادار داریم و از این که کانون هواداری در ایران داریم خوشحال و متعجب شدم .
من از وی قول گرفتم که اگر مدرسه فوتبالی در ایران به راه بیاندازیم زیر نظر باشگاه ، او هم به ایران بیاید تا دوستدارانش او را از نزدیک ببینند .
او با خنده پذیرفت ...

از اینجا به بعد پسر کوچکش که حسابی کلافه شده بود و عصبانی با گریه کردن پدر را مجبور کرد تا بغلش کند و من هم به زمین تمرین بازگشتم تا تمرین  بازیکنان مدرسه فوتبال را ببینم و با او خداحافظی کردم .


// مدرسه فوتبال آرسنال در ایران ؟!

اگر شما حسن روشن را به یاد نمیآورید ، پدران شما حتما او را به یاد دارند بازیکن اسبق تیم ملی ...
برادر زاده آقای روشن امروز در مدرسه فوتبال آرسنال در دوبی به عنوان مربی فعال است . بعد از صحبت هایی با او مطمئن شدم ( که قبلا به آن را درک کرده بودم ) که مدرسه دوبی بیشتر جنبه تشریفتی و تبلیغاتی دارد و اصلا بازیکنی از آن مدرسه نمیتواند خارج شود .
صحبت هایی با وی در مورد تاسیس مدرسه در ایران شد و البته جوازهای مختلفی که باید در ایران و از آرسنال درایفت کنیم هم صحبت اندکی کردیم و البته هر دو امدیواریم بتوانیم این مجموعه را در ایران راه اندازی کنیم ...

// فروشگاه سایت

با هماهنگی های انجام شده انشالله برای فصل جدید فروشگاه کاملی در راه میافتد که عزیزان البسه را با قیمت های مناسب بتوانند خرید کنن و البته محصولات آنتیک و زیبایی را نیز تهیه فرمایند .

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۱۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۲,۲۱۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰