loading
در حال بررسی درخواست شما
عملکرد بازیکنان قرضی: ۱۴ و ۱۵ فوریه
عملکرد بازیکنان قرضی: ۱۴ و ۱۵ فوریه

عملکرد بازیکنان قرضی: ۱۴ و ۱۵ فوریه

لوکاس پودولسکی ، یکشنبه 15 فوریه ، اینترمیلان 4-1 آتلانتا


لوکاس پودولسکی هر 90 دقیقه ی برد اینترمیلان مقابل آتلانتا را در میدان بود. ژردان شقیری بعد از 2 دقیقه از روی نقطه ی پنالتی اینتر را 0-1 پیش انداخت اما ماکسیمیلیانو مورالز خیلی زود بازی را مساوی کرد.در ادامه فردی گوارین دو گل را به ثمر رساند و رودریگو پالاسیو در دقایق پایانی بازی را 1-4 کرد تا سه امتیاز شیرین را برای هواداران به ارمغان بیاورند.

 

کارل جنکینسون ، شنبه 14 فوریه ، وست برومویچ 4-0 وست هام

کارل جنکینسون 90 دقیقه در باخت 0-4 وست هام مقابل وست برومویچ در میدان بود. براون ایده یه و جیمس موریسون قبل از پایان نیمه ی اول بازی را 0-2 کردند.در نیمه ی دوم ایده یه و سیدو براهینو دو گل دیگر را به ثمر رساندند تا وست برومویچ به یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کند.

 

یایا سانوگو ، شنبه 14 فوریه ، کریستال پالاس 1-2 لیورپول

یایا سانوگو در این بازی به میدان نرفت. فریزر کمپل میزبان را پیش انداخت اما دانیل استوریج و آدام لالانا ر نیمه ی دوم دو گل را به ثمر رساندند تا لیورپول به یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کند.

 

جوئل کمپل ، یکشنبه 15 فوریه ، رایو وایاکانو 2-0 ویارئال

جوئل کمپل در باخت 0-2 ویارئال مقابل وایاکانو 90 دقیقه در میدان بود.بوئنو و گائل کاکوتا دو گل برای وایاکانو به ثمر رساندند تا وایاکانو سه امتیاز خانگی را کسب کند.

 

ولینگتون ، جمعه 13 فوریه ، آلمریا 2-2 رئال سوسیداد


ولینگتون در این بازی 80 دقیقه در میدان بود. ورزا از روی نقطه ی پنالتی پس از 5 دقیقه میزبان را پیش انداخت اما آگیرتخه بازی را مساوی کرد. تومر حامد دوباره آلمریا را پیش انداخت اما کانالس دوباره بازی را مساوی کرد تا امتیازها بین هر دو تیم تقسیم شود.

 

ریو مییاییچی ، یکشنبه 15 فوریه ، آژاکس 4-2 توونته

ریو در شکست توئنته مقابل آژاکس به میدان نرفت. در ابتدا خسوس کورونا توونته را پیش انداخت اما خیلی زود نیک ویگرور و یچاردلی بازوئر گلزنی کردند تا آژاکس پیش بیفتد اما حکیم زیچ بازی را مساوی کرد.ریکاردو کیشنا در دقایق آخر دو بار گلزنی کرد تا آژاکس سه امتیاز این بازی را بدست آورد.

 

جان تورال ، شنبه 14 فوریه ، چارلتون اتلتیک 3-0 برنتفورد

جان تورال 59 دقیقه در باخت برنتفورد در میدان بود. ان گودماندسون و ویتور ایته که لهو فردریک بولوت سه گل چارلتون را در این بازی به ثمر رساندند تا چارلتون برد آسانی را به دست آورد.

 

مت میسی ، شنبه 14 فوریه ، ساوسند یونایتد 1-2 آسرینگتون استانلی


مت میسی در برد آسرینگتون مقابل ساوسند یونایتد به میدان نرفت. پیرو مینولا و تری گورنل با دو گل آسرینگتون را پیش انداختند. در ادامه بری کور یکی از گل ها را جبران کرد ولی مانع از شکست ساوسند یونایتد نشد.

 

جک جب ، شنبه 14 فوریه ، هارتلپول 1-3 استیوینیج

جک جب در برد استیوینیج به میدان نرفت.دیو مارتین در دقیقه ی 38 استیوینیج را پیش انداخت اما سکات فرنویک بازی را مساوی کرد.در 30 دقیقه ی پایانی ن کندی دو گل را به ثمر رساند تا ستیوینیج بعد از چهار بازی برد کسب کند.

 

جاش ویکرس ، شنبه 14 فوریه ، بورهام وود0-0 کنکورد رینجر

جاش ویکرس تمام 90 دقیقه را بازی کرد و مقابل بورهام وود صدر نشین برای کنکورد کلین شیتی را ثبت کرد. این یک امتیاز به کنکورد کمک کرد تا خود را تا رده ی دهم بالا بکشد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
به قلم سیروان رحیمیان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۱۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰