loading
در حال بررسی درخواست شما
مجسمه آرسن ونگر خارج از ورزشگاه امارات نصب شد
مجسمه آرسن ونگر خارج از ورزشگاه امارات نصب شد

مجسمه آرسن ونگر خارج از ورزشگاه امارات نصب شد

آرسن ونگر چهارشنبه هفته آینده و در دیدار این باشگاه مقابل موناکو در جام دوستانه امارات میهمان افتخاری در ورزشگاه امارات خواهد بود.


میکل آرتتا در مورد مجسمه آرسن ونگر گفت: این یک ادای احترام بزرگ است که باشگاه کاری ویژه برای آرسن انجام داده است که او کاملاً لیاقت و شایستگی آن را دارد. با مجسمه‌ای که اکنون در استادیوم قرار دارد، آرسن می‌تواند این شهرت را داشته باشد و برای همیشه در باشگاه ما باشد. من بسیار سپاسگزارم که در دوران حرفه‌ای خود برای آرسن در این باشگاه بازی کردم. او من را به عنوان یکی از بازیکنانش انتخاب کرد و من را به عنوان کاپیتان باشگاه انتخاب کرد و این چیزی است که هرگز فراموش نمی‌کنم. در اواخر دوران بازی‌ام، شروع کردم به صحبت با آرسن در مورد اینکه خودم به سمت مربیگری بروم و او به من گفت که از قبل این را پیش‌بینی کرده بود. حتی سال اولی که به اینجا رسیدم، او به من گفت: ''یک روز تو قرار است مربی شوی'' و من در آن زمان واقعاً به این موضوع فکر نمی‌کردم.

تیم لوئیس در مورد مجسمه ونگر می گوید:ما هر روز با میراث آرسن زندگی می کنیم. آرسن با شرایطی که باشگاه مالک واحدی که ازش پشتیبانی و سرمایه گذاری کنه نداشت، کنار اومد. تا جایی که ممکن بود باشگاه را بالای جدول نگه داشت.  آنچه که به دست آورد قابل توجه بود.


این مجسمه از برنز ساخته شده است که وزن آن تقریباً نیم تن است و ارتفاع آن 3.5 متر است و آرسن را با بلند کردن جام لیگ برتر نشان می‌دهد. آرسن چهارشنبه 2 آگوست در دیدار جام امارات مقابل موناکو مهمان افتخاری ما خواهد بود و در روزهای آینده نیز برای بازدید از مجسمه به امارات خواهد آمد.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۵/۱۰ ۰۶:۲۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۴۰۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰