loading
در حال بررسی درخواست شما
مسابقه ی برزیل و شیلی در ورزشگاه امارات
مسابقه ی برزیل و شیلی در ورزشگاه امارات

مسابقه ی برزیل و شیلی در ورزشگاه امارات


این مسابقه در ساعت 3 بعد از ظهر شروع خواهد شد و باشگاه بلیط های این بازی را با قیمت 15 پوند برای کسانی که امتیاز ویژه دارند و 30 پوند برای دیگر تماشاگران به فروش می رساند.

بازی بین این دو تیم آمریکای جنوبی ، بازی جذابی خواهد بود و شیلی در مقابل پر افتخار ترین تیم جام جهانی با 5 قهرمانی به میدان خواهد رفت.

بازی بین این دو تیم در ورزشگاه امارات ، اولین رویارویی این دو تیم بعد از مسابقه ی آن ها در مرحله ی یک هشتم جام جهانی خواهد بود ، جایی که بازی در وقت های قانونی و وقت های اضافه 1-1 مساوی شد و در ضربات پنالتی برزیل 2-3 شیلی را شکست داد.

ورزشگاه امارات برای این دو تیم در لندن تدارک خاصی می بیند ، پیش از جام ملت های آمریکای جنوبی در تابستان که در شیلی برگزار می شود و این دو تیم شاید فینال این دوره را برگذار کنند.

مسلماً در این بازی دو نفر از بهترین ستاره های جهان در مقابل یکدیگر قرار می گیرند. ستاره ی برزیل و باشگاه بارسلونا یعنی نیمار و ستاره ی باشگاه آرسنال یعنی آلکسیس سانچز.

به علاوه در تیم ملی برزیل ستاره هایی همچون فیلیپه کوتینیو ، ویلیان ، اسکار و داوید لوئیز بازی می کنند و در تیم ملی شیلی نیز ستاره هایی همچون آرتورو ویدال ، مائوریسیو اییسلا ، گری مدل و ادواردو وارگاس به میدان خواهند رفت.

این بازی هفتمین بازی ای خواهد بود که برزیل در ورزشگاه امارات انجام می دهد. برزیل با اسکاتلند در مارچ 2011 ، با ایرلند در مارچ 2010 ، با ایتالیا در فوریه 2009 ، با سوئد در مارچ 2008 ، با پرتغال در 2007 و با آرژانتین بعد از تاسیس ورزشگاه امارات در 2006 بازی کرده است.

ایوان گازیدیس در رابطه با این بازی می گوید:"هر کسی در باشگاه آرسنال افتخار می کند تا یک بار دیگر میزبان یک بازی زیبا و حرفه ای دیگر بین دو تیم ملی در وزشگاه امارات باشد. دو تیم برزیل و شیلی ، ستاره های زیادی را در ترکیب خود دارند و فوتبال دوستان شاهد یک بازی سطح بالا خواهند بود"

"این یک افتخار برای باشگاه آرسنال و ورزشگاه امارات خواهد بود تا بار دیگر میزبان چنین مراسمی باشد و ما به دنبال آن هستیم تا مسابقه و مراسم را به بهترین نحو اجرا کنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
به قلم سیروان رحیمیان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۶۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰