loading
در حال بررسی درخواست شما
نتایج مالی باشگاه تا پایان ماه می 2011
نتایج مالی باشگاه تا پایان ماه می 2011

نتایج مالی باشگاه تا پایان ماه می ۲۰۱۱


گردش مالی باشگاه برابر 255.7 میلیون پوند بوده است(در سال 2010 این رقم معادل 379.9 میلیون پوند بوده). کاهش این رقم به دلیل پیش بینی شده کاهش فروش املاک باشگاه بوده است.
فروش ساختمانهای میدان هایبوری در مراحل پایانی قرار دارد، با 69 فروش تکمیل شده (در سال 2010، 362 واحد فروخته شد) که درآمدی معادل 30.3 میلیون پوند را نصیب باشگاه کرده است( این رقم در سال 2010، 156.9 میلیون پوند بوده).
سود عملیاتی در بخش املاک 12.6 میلیون پوند بوده است (2010، 56.8 میلیون پوند). این رقم شامل استراداد مبلغ اختلال در ساخت و ساز املاک باشگاه به دلیل توسعه Queensland Road نیز بوده.
سود عملیاتی (قبل از هزینه های پرداختی، افت بها، تبادل بازیکنان) در زمینه تجارت فوتبالی 45.8 میلیون پوند بوده است (2010، 56.8 میلیون پوند) به همراه سود تبلیغات و با در نظر داشتن افزایش دست مزدها.
ضرر ناشی از تبادل بازیکنان 14.7 میلیون پوند (2010، سودی معادل 13.6 میلیون پوند) بدون در نظر گرفتن ترتیب دادن به خدمت گیری های جدید در این سال یعنی تابستان 2011.
سود مالی باشگاه قبل از پرداخت مالیات 14.8 میلیون پوند بوده (که این رقم در سال 2010 معادل 56 میلیون پوند بوده است).
فعالیت تجاری باشگاه بر روی املاک بدون داشتن بدهی، برای جذب پول بیشتر برای باشگاه ادامه دارد. مجموع بدهی های خالص باشگاه به رقم 97.8 میلیون پوند، تا زمان اعلام این نتایج، کاهش پیدا کرده است (که این بدهی ها در سال 2010، 135.6 میلیون پوند بوده).

صحبت های پیتر هیلوود رئیس باشگاه در مورد نتایج بدست آمده:
"فوت ناراحت کننده همکار ما، دنی فیزمن باعث تغییراتی در ضمینه مالکیت شد. ما به پیش بردن موثر باشگاه به صورت خود کفا که برای برنامه های بلند مدت ما بسیار مهم است ادامه میدهیم. ما عملکرد مالی قدرتمندی داشته ایم که مجددا سود دهی را در سال گذشته به همراه داشته است."

ایوان گازیدیس، مدیر اجرایی:
"اهداف اولیه ما، همانطور که ما باشگاه را به پیش میبریم، موفقیت در زمین مسابقه است. برای فراهم کردن بهترین فرصت به باشگاه برای رسیدن به آن، ما باید چرخه سالمی را در سوددهی، افزایش سرمایه گذاری بر روی تیم و بزرگتر کردن مجموعه هوادران دنبال کنیم و ما باید این را در مسیر خود کفایی و آینده بلند مدت باشگاه پیش بگیریم.
اهداف ما کاملا روشن و تغییر نیافته است:
حمایت و پشتیبانی تیم در زمین; برای فراهم کردن تجربیات خوب برای هواداران.
ما به راهمان در همه زمینه ها ادامه میدهیم و باشگاه نیز 125مین سال تاسیسش را در وضعیت قدرتمندی (از نظر ثبات) شروع کرده است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۷/۱۱
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۵۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰