loading
در حال بررسی درخواست شما
هالند و آمپادو به آکادمی آرسنال ملحق شدند
هالند و آمپادو به آکادمی آرسنال ملحق شدند

هالند و آمپادو به آکادمی آرسنال ملحق شدند


پت پس از منصوب شدن استیو بولد به عنوان دستیار اصلی آرسن ونگر جایگزین او شد و همچنین کوئیم آمپادو نیز به عنوان مربی بخش توسعه و پرورش جوانان برگزیده شد.

همچنین باشگاه با خرسندی اعلام می کند استیو گتینگ که از سال 2007 تا به حال به عنوان یکی از مربیان آکادمی مشغول به کار بوده به عنوان دستیار مربی بخش توسعه و جوانان منصوب شده است.

پت پس از 25 سال کار کردن در بخش توسعه و پرورش بازیکنان به آرسنال پیوسته است که پیش از آن نیز دوره حرفه ای موفقی را به عنوان بازیکن در وست هام سپری کرده و با انجام 245 بازی یکی از اسطوره های این باشگاه محسوب می شود. همچنین او سابقه مربی گری در تیم های آکادمی و رزرو لیتون اورینت، کوئیتز پارک رنجرز و تاتنهام را دارد.

او یک دوره را نیز به عنوان سرمربی تیم اصلی لیتون اورینت و کمک مربی تیم میلوال در کارنامه خود دارد و سپس به عنوان رئیس بخش استعداد یابی میلوال انتخاب شد و اخیرا نیز با تیم میلیتون کینز دانز کار می کرد.

وظایف جدید کوئیم و استیو بازسازی روند آکادمی آرسنال در مسیر اصلاحات و بر مبنای طرح عملرد بازیکنان برگزیده لیگ برتر است که این بستر را فراهم می کند تا ساعات بیشتری صرف ارتباط با بازیکنان جوان شود و به آن ها کمک می کند تا فوتبال و آموزه های آکادمیکشان را پرورش دهند.

کوئیم در بین سال های 1989 تا 1991 دو بار برای آرسنال میدان رفت و سپس 15 سال دوران حرفه ای خود را در تیم های وست برومویچ، سوانسی، لیتون اورینت و اگزتر سیتی گذراند و در آخر نیز به عنوان سرمربی زیر 18 سال های اگزتر منصوب شد و اکنون تجارب ارزشمند خود را برای کمک کردن به آکادمی آرسنال با خود آورده است.

استیو نیز یکی دیگر از بازیکنان سابق آرسنال است که در بین سال های 1977 تا 1981، 76 بار پیراهن آرسنال را بر تن کرد و پس از پنج سال کار کردن در سطوp پایه پست جدید به او محول شد.

همه اعضای باشگاه فوتبال آرسنال برای پت، کوئیم و استیو بهترین آروزها را در پست جدیدشان دارند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۶/۱
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۲۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰