loading
در حال بررسی درخواست شما
پیش بازی : استون ویلا v آرسنال
پیش بازی : استون ویلا v آرسنال

پیش بازی : استون ویلا v آرسنال

در این مقاله به بررسی بازی پیش‌روی تیم‌های آرسنال و استون ویلا می‌پردازیم. این دو تیم که در هفته اول لیگ برتر پیروز شدند، در ورزشگاه ویلا پارک به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

  • اخبار تیم‌ها

آرسنال: فابیو ویرا که هفته گذشته به دلیل مشکل لگن بازی نکرد، این هفته تمرین کرده و امیدوار است به ترکیب بازگردد. تاکهیرو تومیاسو (زانو) و کیران تیرنی (همسترینگ) همچنان در حال بهبودی هستند. دکلان رایس که در بازی قبلی دچار گرفتگی عضله شد، آماده بازی است.

فابیو ویرا

استون ویلا: تایرون مینگز و بوباکار کامارا همچنان به دلیل مصدومیت زانو غایب هستند. متی کش که در بازی قبلی دچار ضربه به ران شد، احتمالاً آماده بازی خواهد بود. دروازه‌بان ذخیره، رابین اولسن، به دلیل مشکل زانو بازی قبلی را از دست داد، اما امی بوئندیا به نیمکت بازگشته است.

  • تاکتیک‌ها

آرسنال: از نظر تاکتیکی، امری در بازی قبلی با آرسنال بسیار هوشمندانه عمل کرد. او در نیمه دوم خط دفاعی خود را عمیق‌تر کرد تا فضای بین خطوط را کاهش دهد و حملات آرسنال را کُند کند. کلید موفقیت در این بازی، یافتن راه‌هایی برای شکستن این تاکتیک است. کای هاورتز و گابریل مارتینلی دو بازیکنی هستند که در دویدن‌های پشت مدافعان بسیار هوشمندانه عمل می‌کنند.

استون ویلا: اولی واتکینز و لئون بیلی دو بازیکنی هستند که باید بیشترین توجه را به آن‌ها داشت. بیلی با سرعت بالای خود در جناح راست ویلا بازی می‌کند و می‌تواند خطرناک باشد. نبرد میانه میدان نیز بسیار جذاب خواهد بود. اگر مرکز زمین شلوغ شود، آرسنال باید توپ را سریع و کارآمد به جناح‌ها منتقل کند تا بازی را گسترش دهد و مدافعان کناری ویلا را تحت فشار قرار دهد.

  •  صحبت های مربیان

  • میکل آرتتا (مربی آرسنال): او بیان کرد که بازی در ویلا پارک یکی از سخت‌ترین بازی‌هاست و تیمش به خوبی آماده شده تا بتواند در این بازی پیروز شود. آرتتا تأکید کرد که ویلا در هر جنبه‌ای از بازی تسلط دارد و تیمش باید بسیار دقیق و با اعتماد به نفس بازی کند.

  • اونای امری (مربی استون ویلا): او گفت که بازی مقابل آرسنال که یکی از تیم‌های با شانس بالا برای قهرمانی است، بسیار دشوار خواهد بود. امری اظهار داشت که تیمش باید بهترین عملکرد خود را نشان دهد و از انگیزه و تمرکز بالایی برخوردار باشد تا بتواند در این بازی موفق شود.

  • آمار و ارقام

  • آرسنال: در ۹ بازی اخیر لیگ برتر خارج از خانه شکست نخورده است. آن‌ها در این بازی‌ها حتی یک دقیقه هم عقب نیفتاده‌اند.
  • استون ویلا: در پنج بازی اخیر لیگ برتر مقابل آرسنال، پنج پیروزی کسب کرده‌اند. آن‌ها در چهار فصل اخیر، بازی افتتاحیه خانگی خود را برده‌اند.
  • داوران بازی

مایکل اولیور برای اولین بار در این فصل قضاوت بازی آرسنال را بر عهده خواهد داشت. او فصل گذشته شش بازی آرسنال را قضاوت کرد که پنج بازی را آرسنال برد.

مایکل اولیور

این بازی می‌تواند یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته باشد و هر دو تیم به دنبال کسب سه امتیاز هستند.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۶/۲ ۱۹:۴۳
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱۴۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
بورنموث
بورنموث
2 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
شاختار دونتسک
شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
پرستون - آرسنال
لیگ کاپ
۱۴۰۳/۸/۹ ۲۳:۱۵
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰
چلسی - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۲۰ ۲۰:۰۰
آرسنال - ناتینگهام فارست
لیگ برتر
۱۴۰۳/۹/۳ ۱۸:۳۰