loading
در حال بررسی درخواست شما
پیش بازی دیدار آرسنال و ولورهمپتون از هفته دوازدهم لیگ برتر
پیش بازی دیدار آرسنال و ولورهمپتون از هفته دوازدهم لیگ برتر

پیش بازی دیدار آرسنال و ولورهمپتون از هفته دوازدهم لیگ برتر

آرسنال می‌تواند با کسب سه امتیاز این هفته، جایگاه خود را در جمع تیم‌های بالای جدول تثبیت کند، و حالا به مصاف ولورهمپتونی می‌رود که از شرایط خوبی در چند هفته اخیر برخوردار نیست.

ولورهمپتون شروع فوق‌العاده‌ای در این فصل داشت، اما چند هفته اخیر دچار افت شدیدی شده است و سه بازی آخرش را با شکست به پایان رسانده است، و حالا سرمربی آنها نونو اسپریتو سانتو از بازیکنانش انتظار واکنشی مناسب به این اتفاقات را دارد.

البته شکست خفیف ٣-٢ هفته گذشته آنها مقابل تاتنهام که شکست ٣-٠ را به ٣-٢ تغییر دادند، برای بازگشت به شرایط و فرم خوبشان امیدوارکننده به نظر می‌رسد، اما سانتو از تیمش انتظار بیشتری دارد، تیمی که بعد از فصل ٢٠١٢ برای اولین بار است که در لیگ برتر رقابت می‌کند.

نونو اسپریتو سانتو می‌گوید که تیمش هیچگاه برای کسب پیروزی، روش بازی خود را قربانی نمی‌کند، او در این مورد گفته است: "ما در بهترین شرایط خود قرار نداریم اما باید واکنش مناسبی از خود نشان دهیم، در تمام لحظات این برای ما یک چالش است زیرا باید بهتر بشویم، برای اینکه پیشرفت کنید باید خود را به چالش بکشید.اگر عملکرد خوبی نداشته باشید نمی‌توانید نتیجه بگیرید، این چیزی است که باور دارم و از آن دفاع می‌کنم، ما به عملکرد ضعیفمان مقابل واتفورد به خوبی واکنش نشان دادیم، اگرچه مقابل تاتنهام و برایتون نتیجه نگرفتیم، اما عملکرد مناسبی داشتیم.

از آن طرف، آرسنال مهاجم خود دنی ولبک را در اختیار نخواهد داشت، ولبک در تساوی پنجشنبه شب مقابل اسپورتینگ لیسبون در لیگ اروپا دچار شکستگی از ناحیه مچ پا شد، و روز قبلش برای ترکیب تیم ملی انگلستان دعوت شده بود، و هم تیمی اش راب هولدینگ در مورد مصدومیت او صحبت‌هایی کرده است، هولدینگ در این مورد گفت: "به طور واضح صحنه را ندیدم زیرا من در سمت دیگر زمین بازی می‌کنم بنابراین درست ندیدم که چه اتفاقی افتاده است.
اما دنی سفت و سخت است و وقتی بر روی زمین بیافتد، می‌دانم که اتفاق جدی‌ای رخ داده است، او در سال‌های اخیر با بدشانسی مصدومیت‌های زیادی را تجربه کرده است، اما او شخصیت بسیار خوبی دارد و رفقای خوبی کنارش دارد، پس او را بالا می‌کشیم و در سریع‌ترین زمان ممکن او را به میادین باز می‌گردانیم."


🔸اخبار تیم‌ها
بعد از مصدوميت ولبک و لیختشتاینر در بازی پنجشنبه شب مقابل اسپورتینگ لیسبون، آرسنال برای یکشنبه آنها را در اختیار نخواهد داشت.
بعد از سقوط دنی ولبک و شکستگی دلخراش مچ پایش، انتظار می‌رود برای مدتی طولانی در دسترس نباشد، اما لیختشتاینر دچار گرفتگی عضلانی شد و مشکلش حاد نیست.
محمد الننی (ران پا) و کنستانتینوس ماوروپانوس (کشاله ران) همچنان مصدوم هستند، و متئو گوندوزی هم بعد از یک جلسه محرومیت حالا برای این بازی در دسترس است.


🔸پیش‌بینی پل مرسون
عجب بازی ای بشود، ولورهمپتون بازی پر جوش و خروشی را مقابل اسپرز انجام داد، در پایان بازی بود که تازه ترسشان ریخت و بازی خودشان را انجام دادند، البته اخیرا بیش از پیش گل می‌خورند که برای ولوز نگران کننده است، درست است که فصل را طوری شروع کردن که زیاد گل نمی‌زدند، اما زیاد هم گل نمی‌خوردند.حالا به نظر می‌رسد ولوز برای پیروزی در یک مسابقه باید حداقل دو گل بزند،  در حالی که قبلا یک گل هم برای آنها کفایت می‌کرد، این یک چالش بزرگ است، مخصوصا اینکه باید در مقابل یک آرسنال قدرتمند و شکست‌ناپذیر قرار بگیرید، مطمئناً بازی جذابی خواهد شد، اما نه بعد از ظهری که برای ولورهمپتون بیادماندنی شود.


🔸پیش‌بینی نتیجه پل مرسون:
۳-۱ به سود آرسنال
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۸/۲۰
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : کانون رسمی هواداران آرسنال
بازدید: ۶۱۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۶/۲۵ ۱۶:۳۰