loading
در حال بررسی درخواست شما
چکش ها خورد شدند
چکش ها خورد شدند

چکش ها خورد شدند

تیم فوتبال بانوان آرسنال با پیروزی دو بر صفر مقابل وستهم یونایتد به استقبال تعطیلات بین‌المللی ماه اکتبر رفت. پنالتی نیمه دوم از ماریونا کالدنتی و نخستین گل رزا کافاجی برای آرسنال، پیروزی ارزشمندی در سوپرلیگ بانوان (WSL) را در روز یکشنبه به ارمغان آورد.

 

  •  آنچه اتفاق افتاد
    رنه اسلگرز، سرمربی موقت آرسنال، دو تغییر در ترکیب اولیه تیم نسبت به بازی میان‌هفته انجام داد؛ فریدا مانوم و استف کتلی به جای بث مید و لیا ویلیامسون به میدان آمدند. تیم از همان آغاز با فشار زیادی بازی کرد و فریدا مانوم، کیتلین فورد و السیا روسو به شکل تهاجمی خط دفاع وستهم را تحت فشار قرار دادند.

تیم زنان آرسنال مقابل وستهم

کتلی به دلیل غیبت لوته ووبن-موی در پستی غیرمعمول به عنوان مدافع میانی بازی کرد و با موفقیت ریكو اوئكی، مهاجم وستهم را مهار کرد. السیا روسو نخستین شوت در چارچوب را زد؛ یک ضربه سر که مستقیماً به سمت کینگا زمیك، دروازه‌بان وستهم، رفت.

با وجود تسلط کامل بر میدان، آرسنال نتوانست در نیمه اول فرصت‌های گلزنی واضحی ایجاد کند. فورد و مانوم با همکاری خوب خود در جناح چپ، سعی داشتند فضاهایی در دفاع وستهم ایجاد کنند، اما بهترین شانس نیمه اول از آن لیا ولتی بود که شوتی از بیرون محوطه جریمه زد، ولی زمیك با واکنشی عالی توپ را مهار کرد.

در نیمه دوم و با گذشت بیش از یک ساعت از بازی، اسلگرز چهار تعویض انجام داد و بث مید، رزا کافاجی، کیرا کونی-کراس و استینا بلکستنیوس را به زمین فرستاد تا جریان بازی را به نفع تیمش تغییر دهد.

پس از این تعویض‌ها، بازی به شدت بازتر شد و بلکستنیوس با دوندگی‌های سریع خود خط دفاعی وستهم را دچار مشکل کرد. پس از یک موقعیت خطرناک که به بیرون رفت، او در محوطه جریمه توسط مدافع وستهم متوقف شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. ماریونا کالدنتی با ضربه‌ای مطمئن پنالتی را به گل اول آرسنال تبدیل کرد.

کالدنتی پس از این گل به پست شماره ده منتقل شد و بازی تیم را از خط میانی با تسلط بیشتری کنترل کرد. در دقایق پایانی، رزا کافاجی دومین گل آرسنال را به ثمر رساند. او با یک شوت دقیق، پاس استینا بلکستنیوس را دریافت کرد و توپ را به سقف دروازه فرستاد تا نخستین گل خود با پیراهن آرسنال را جشن بگیرد.

تیم زنان آرسنال

 

  •  معنای این نتیجه
    با این پیروزی، آرسنال در رتبه پنجم جدول سوپرلیگ بانوان قرار گرفت و حالا آماده مصاف با منچستر یونایتد، صدرنشین جدول، می‌شود.

 

  •  اخبار تیم
    ترکیب ابتدایی آرسنال: فن دومسلار، فاکس (رید، ۹۰)، کودینا، کتلی، ماریونا، لیتل (کاپیتان)، مک‌کیب، مانوم (کافاجی، ۵۹)، ولتی، فورد (مید، ۵۹)، روسو (بلکستنیوس، ۵۹).

بازیکنان تعویض‌نشده: زینسبرگر، ویلیامسون، کول، هورتیگ.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۷/۳۰ ۱۰:۲۴
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
بورنموث
بورنموث
2 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
شاختار دونتسک
شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
پرستون - آرسنال
لیگ کاپ
۱۴۰۳/۸/۹ ۲۳:۱۵
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰
چلسی - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۲۰ ۲۰:۰۰
آرسنال - ناتینگهام فارست
لیگ برتر
۱۴۰۳/۹/۳ ۱۸:۳۰