loading
در حال بررسی درخواست شما
به او میخندیم
به او میخندیم

به او میخندیم

جورجینیو، هافبک ایتالیایی آرسنال، اعلام کرد که بازیکنان این تیم از روند گلزنی ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی، نمی‌ترسند و بر اعتماد به نفس تیم شمال لندنی پیش از رویارویی یکشنبه در لیگ برتر با سیتی تأکید کرد.

سیتی تاکنون فصلی بی‌نقص در لیگ داشته، در حالی که آرسنال سه پیروزی و یک تساوی کسب کرده است. هالند که به تازگی ۹ گل در ۴ بازی لیگ از جمله دو هت‌تریک به ثمر رسانده، در مجموع ۹۹ گل در ۱۰۳ بازی برای سیتی در تمامی رقابت‌ها زده است.

این مهاجم نروژی امیدوار است صدمین گل خود را در دیدار لیگ قهرمانان روز چهارشنبه مقابل اینتر میلان به ثمر برساند، در حالی که آرسنال کمپین اروپایی خود را روز پنجشنبه مقابل آتالانتا آغاز می‌کند و برای رویارویی با سیتی در روز یکشنبه در ورزشگاه اتحاد آماده می‌شود.

جورجینیوی ۳۲ ساله ایتالیایی گفت: "گلزنی مجدد ارلینگ... کم‌کم دارد ما را به خنده می‌اندازد. گل زدن هاش رو نگاه می کنیم چون همه بازی‌ها را تماشا می‌کنیم و لیگ برتر را دوست داریم."

"ما بازی های [سیتی] را هم تماشا می‌کنیم، که طبیعی است. این موضوع ما رو عصبانی نمی کنه. باید روی خودمان تمرکز کنیم و این همان کاری است که سعی داریم انجام دهیم."

جورجینیو از ذهنیت آرسنال تمجید کرد و گفت که نسبت به فصل گذشته بهبود یافته است. او به پیروزی سرسختانه ۱-۰ مقابل تاتنهام با وجود غیبت بازیکنان کلیدی مانند کاپیتان مارتین اودگارد و دکلان رایس اشاره کرد.

او افزود: "شما بیشتر درباره یکدیگر یاد می‌گیرید... همه می‌خواهند پیشرفت کنند و بهترین‌ها را برای تیم می‌خواهند. وقتی تیم را در اولویت قرار می‌دهید، فکر می‌کنم فقط اتفاقات خوب می‌تواند رخ دهد."

"به آنچه انجام می‌دهید ایمان داشته باشید. فکر می‌کنم ما در مسیر درستی هستیم."

آرسنال فصل گذشته در لیگ دوم شد و در دیدارهای لیگ برتری با سیتی، یک پیروزی ۱-۰ خانگی و یک تساوی ۰-۰ در خارج از خانه کسب کرد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۶/۲۷ ۱۰:۲۰
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : ESPN
بازدید: ۵۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۶/۲۵ ۱۶:۳۰