loading
در حال بررسی درخواست شما
به خودش بستگی دارد
به خودش بستگی دارد

به خودش بستگی دارد

لی کارزلی اعلام کرد برنامه‌ای برای تماس با بن وایت در مورد احتمال دعوت به تیم ملی انگلیس ندارد و معتقد است این مسئولیت بر عهده مدافع آرسنال است که خود را در دسترس قرار دهد.

گرت ساوتگیت، سرمربی پیشین تیم ملی انگلیس، در ماه مارس گفته بود که جان مک‌درموت، مدیر فنی اتحادیه فوتبال انگلیس، در تماس تلفنی از ادو، مدیر ورزشی آرسنال، شنیده که وایت نمی‌خواهد برای انگلیس در نظر گرفته شود.

به طور گسترده گزارش شده که وایت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، زمانی که بخشی از تیم بود، با استیو هالند، دستیار ساوتگیت، اختلاف نظر داشته است.

وایت از آن تورنمنت به دلایل "شخصی" به خانه فرستاده شد و متعاقباً هم اتحادیه فوتبال و هم ساوتگیت وجود هرگونه مشکل در اردو را تکذیب کردند.

پس از آنکه کارزلی دوران موقت خود را به عنوان جانشین ساوتگیت با دو پیروزی ۲-۰ پیاپی در لیگ ملت‌های یوفا مقابل جمهوری ایرلند در خارج از خانه و فنلاند در خانه آغاز کرد، این مربی ۵۰ ساله اشاره کرد که قصد دارد برای بازی‌های دوستانه ماه آینده تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد کند.

کارزلی روز سه‌شنبه گفت: "من به بازی امشب فکر می‌کنم، اما مدت زیادی از خروج از زمین نگذشته بود که با خودم فکر کردم 'خب، باید از حالا به بازی بعدی فکر کنم'. اینکه چطور به نظر می‌رسد و چه بازیکنانی به فرم خواهند رسید، و چطور پیش خواهد رفت. بنابراین، بله، رقابت برای جایگاه در این تیم بسیار بالاست."

"فکر می‌کنم شاهد برخی تغییرات خواهید بود و فکر می‌کنم مهم است که ما مدام تیم را تازه نگه داریم، مدام تیم را به جلو ببریم."

در پاسخ به این سوال که آیا این می‌تواند شامل صحبت با وایت در مورد احتمال حضور او باشد، کارزلی گفت: "برنامه‌ای برای [تماس با او] ندارم، نه. ما در مورد این موضوع در انتخاب تیم صحبت کردیم. هر بازیکنی که واجد شرایط بازی برای انگلیس است، شانس دارد."

"تا جایی که من می‌دانستم، از او خواسته شده بود که با او تماس گرفته نشود. بنابراین، اگر نظرش تغییر کند، آنگاه شرایط عوض خواهد شد."

وقتی از او پرسیده شد آیا مسئولیت تغییر وضعیت بر عهده وایت است، کارزلی پاسخ داد: "بله، فکر می‌کنم مهم است که ما رقابت واقعی در تمام نقاط زمین داشته باشیم و هر چه بازیکنان بیشتری برای انتخاب در دسترس داشته باشیم، بهتر است."

وایت تنها چهار بازی ملی برای انگلیس انجام داده، اما اکنون به عنوان یکی از بهترین مدافعان راست لیگ برتر در تیم آرسنال تثبیت شده که در دو فصل گذشته با منچستر سیتی برای قهرمانی رقابت کرده است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۶/۲۱ ۱۱:۲۵
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : ESPN
بازدید: ۶۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۶/۲۵ ۱۶:۳۰