loading
در حال بررسی درخواست شما
توجیهات مضحک کارشناس اسکای
توجیهات مضحک کارشناس اسکای

توجیهات مضحک کارشناس اسکای

دِرموت گلگر با بررسی حوادث آخر هفته، از جمله کارت قرمز لئاندرو تروسارد و احتمال اخراج جرمی دوکو، همه موارد درود زمین را بررسی می‌کند.

دِرموت گلگر، داور سابق لیگ برتر، با آخرین گزارش داور ویدیویی پس از یک آخر هفته پرکار در لیگ برتر، به حوادث تمام بازی‌ها از جمله تقابل بین منچسترسیتی و آرسنال واکنش نشان می‌دهد.

منچسترسیتی 2-2 آرسنال

  • حادثه: لئاندرو تروسارد پس از دریافت کارت زرد دوم به دلیل تأخیر در بازی مجدد با شوت کردن توپ به بیرون، اخراج شد. جرمی دوکو در اوایل نیمه اول برای یک حادثه مشابه از مجازات گریخت.

دِرموت می‌گوید: «خیر [هیچ شکایتی نمی‌توان کرد] زیرا حرکت تروسارد یک خطا [روی برناردو سیلوا] است، هیچ شکی در این مورد نیست. آیا بازیکن اگر خطایی نبود و بازی متوقف نمی‌شد، توپ را به همان شکل شوت می‌کرد؟

«مطمئناً خیر، زیرا او قصد پاس دادن به مارتینلی را ندارد. من برای او متأسفم زیرا او قصد داشت اشتباه خود را جبران کند، اما خسارت وارد شده بود.
«ما تا اینجای کار دیده‌ایم که داوران در این فصل بسیار سخت‌گیر هستند. تروسارد باید بهتر از این عمل می‌کرد. داوران گفته‌اند که سختگیر خواهند بود. شما می‌توانید یکی یا دو مورد را نشان دهید که بازیکنان از مجازات فرار کرده‌اند، اما به طور کلی، داوران در این مورد [به تعویق انداختن بازی به‌وسیله شوت کردن توپ] بسیار قوی عمل کرده‌اند.

اگر یک بازیکن از چنین موقعیتی فرار کند، توجیهی برای بازیکن دیگر نیست که بگوید: «پس من هم نباید مجازات بشوم».

در مورد حادثه مربوط به دوکو: «من فکر نمی‌کنم این ضربه زدن به توپ و ایجاد تأخیر در شروع مجدد بازی باشد.

«توپ برای زدن ضربه آزاد در جای اشتباهی است. مایکل الیور سعی دارد آن را به عقب برگرداند. دوکو به داور نگاه می‌کند و سپس آن را به یک بازیکن آرسنال برمی‌گرداند تا ضربه آزاد بزند.

«فکر نمی‌کنم این تأخیر در بازی مجدد باشد. این پاس دادن به عقب است. این دو مورد از یکدیگر متفاوتند.»

  • موقعیت: ارلینگ هالند پس از گل تساوی

منچسترسیتی، توپ را به پشت سر گابریل کوباند و درگیری بین چندین بازیکن را آغاز کرد. هالند مجازات نشد.

دِرموت می‌گوید: «خطر درگیری دیگری وجود دارد. هیجان در اوج خود قرار دارد. این یک بازی واقعاً سخت برای داوری بود.»

وارناک می‌گوید: «اگر من بودم عصبانی می‌شدم، اما فکر کردم این کار خنده‌دار بود. اما هالند ریسک قابل توجهی را با این حرکت به جان خرید.»

اسمیت می‌گوید: «اگر من بودم هرگز چنین کاری نمی‌کردم، اما بسیار سرگرم‌کننده بود. این شبیه کاری بود که شما در کودکی در زمین بازی انجام می‌دادید.»

  • موقعیت: کای هاورتز در چند ثانیه ابتدای بازی با رودری برخورد می‌کند. رودری تحت درمان قرار می‌گیرد اما هیچ مجازاتی برای هاورتز یا ضربه آزاد برای منچسترسیتی وجود ندارد.

دِرموت می‌گوید: «این شروع ایده‌آل برای یک داور در چنین بازی‌ای نیست! آیا این یک برخورد است، آیا او عمداً این کار را کرده است؟ فقط هاورتز می‌داند. این کارت قرمز نیست، بنابراین VAR نمی‌تواند مداخله کند.

«این واقعیت که او با شدت و قدرت بازویش بالا نرفته است... این مانند خوش آمد به بازی است، من اینطور فکر می‌کنم!»

موقعیت: منچسترسیتی از گل تساوی آرسنال خشمگین بود. آن‌ها احساس می‌کردند که ضربه آزاد از مکان صحیح گرفته نشده است و کایل واکر ناراحت بود زیرا احساس می‌کرد پس از فرا خوانده شدن برای صحبت با مایکل الیور، فرصت کافی برای بازگشت به پست خود را در اختیار نداشت.

دِرموت می‌گوید: «حالا که آرسنال در این موقعیت دروازه را باز کرده، داریم با یک میکروسکوپ به این موضوع نگاه می‌کنیم. منچسترسیتی احساس می‌کند به واکر زمان کافی برای بازگشت به موقعیتش داده نشده است.
«من به جایی که او برگشت نگاه کردم، تقریباً مانند یک خط دفاعی چهار نفره مسطح است. آیا او بازیکنان سمت چپ خود را می‌شناسد؟ من مطمئن نیستم.
«اول فکر کردم که او برای آفساید اعتراض کرده است. اما چون بلافاصله بعد از آن ماجرا توپ وارد دروازه شد، تبدیل به محل بحث شده این.
«آیا داور زمان کافی به بازیکن سیتی داده است؟ اولیور اینطور فکر می‌کند.»

  • حادثه: منچسترسیتی ادعا کرد که وقتی گابریل گل دوم آرسنال را از روی کرنر به ثمر رساند، دروازه‌بان ادرسون مانع شده است.

دِرموت می‌گوید: "این پنج دقیقه قبل هم اتفاق افتاد. مارتینلی فقط روی زمین خود ایستاده است و حق دارد در زمین باشد."

از نکات قابل توجه این به اصطلاح کارشناسی عدم بررسی صحنه ضربه آرنج روبن دیاش به گردن و صورت کای هاورتس است. دیاش یک کارت زرد داشت.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۷/۳ ۱۱:۰۱
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : اسکای اسپورت
بازدید: ۳۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰