loading
در حال بررسی درخواست شما
عالی کار کردیم
عالی کار کردیم

عالی کار کردیم

ویلیام سالیبا، مدافع وسط آرسنال، در بازی مقابل لیون در دقیقه نهم با ضربه سر امکان گلزنی را فراهم کرد و این گل، آغاز خوبی برای تیمش بود. بعد از بازی، سالیبا در مصاحبه‌ای گفت:

"بعضی وقت‌ها این‌طور می‌شود، ما باید در موقعیت‌های ضربات شروع مجدد (کرنرها) بازی‌ها را ببریم و امروز کار بسیار خوبی انجام دادیم. بعد از فصل گذشته، باید در موقعیت‌های ضربات شروع مجدد عالی باشیم و امروز شروع خوبی داشتیم و باید به این روند ادامه دهیم زیرا می‌توانیم بازی‌های زیادی را از طریق این موقعیت‌ها ببریم."

وی ادامه داد: "من خوشحالم زیرا فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم. بازی آسانی نبود زیرا امروز خیلی گرم بود و آن‌ها تیم بدی نبودند، ما در برابر یک تیم خوب بازی کردیم. کار خود را انجام دادیم، البته می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. این برای ما خوب است که برای بازی هفته آینده برابر وولوز آماده شویم."

سالیبا همچنین درباره تأثیر ریکاردو کلافیوری، مدافع جدید تیم، گفت: "آره، من واقعاً برای او خوشحالم. فکر می‌کنم این فقط آغاز کار است، بازیکن بسیار خوبی است و جوان است. ما خیلی خوشحالیم که او را در کنار خود داریم و امیدوارم فصل بسیار خوبی را با ما سپری کند."

وی به شیوه بازی تیم نیز اشاره کرد و افزود: "مربی نیز واقعاً دوست دارد که ما این‌طوری کار کنیم، او ما را تشویق می‌کند که وقتی مالکیت توپ را از دست می‌دهیم، آماده باشیم و بلافاصله توپ را بازپس بگیریم."

حالا سالیبا منتظر شروع لیگ برتر و بازی برابر وولوز در روز شنبه ساعت به وقت لندن ۱۵:۰۰ است: "البته، من واقعاً منتظر شروع یک فصل جدید هستم و امیدوارم فصل خوبی برای ما باشد و همیشه تمام تلاش خود را می‌کنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۵/۲۲ ۱۰:۰۰
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
بورنموث
بورنموث
2 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
شاختار دونتسک
شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
پرستون - آرسنال
لیگ کاپ
۱۴۰۳/۸/۹ ۲۳:۱۵
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰
چلسی - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۲۰ ۲۰:۰۰
آرسنال - ناتینگهام فارست
لیگ برتر
۱۴۰۳/۹/۳ ۱۸:۳۰