loading
در حال بررسی درخواست شما
مارتینلی مصدوم شد
مارتینلی مصدوم شد

مارتینلی مصدوم شد

گابریل مارتینلی، وینگر باشگاه آرسنال، به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا، دیدار تیم ملی برزیل مقابل پرو را از دست داد.

 روز یکشنبه، مارتینلی احساس ناراحتی در ساق پای خود کرد و فدراسیون فوتبال برزیل بلافاصله او را برای انجام آزمایشات پزشکی فرستاد. نتایج نشان داد که او دچار یک ورم کوچک عضلانی شده است.

این بازیکن بیست و سه ساله، تمرین روز دوشنبه را از دست داد و در پیروزی ۴-۰ برزیل برابر پرو که شب گذشته در برازیلیا برگزار شد، حضور نداشت.

پس از اطلاع از وضعیت مصدومیت مارتینلی، باشگاه آرسنال با فدراسیون فوتبال برزیل در تماس بوده و این بازیکن قرار است به همراه هم‌تیمی خود، **گابریل**، روز چهارشنبه به بریتانیا بازگردد. آرسنال امیدوار است که مارتینلی تا دیدار شنبه مقابل بورنموث آماده باشد، اما وضعیت او در روزهای آینده بیشتر بررسی خواهد شد.

آرسنال در طول تعطیلات بین‌المللی نگران وضعیت سلامتی چندین بازیکن دیگر خود نیز بوده است، از جمله بوکایو ساکا، هم‌تیمی مارتینلی. این ستاره انگلیسی پس از مصدومیت در دیدار مقابل یونان، بازی مقابل فنلاند را از دست داد.

لی کارسی، سرمربی موقت تیم ملی انگلیس، پس از این اتفاق اعلام کرد که مصدومیت ساکا جدی نیست و انتظار می‌رود او برای بازی با بورنموث آماده باشد.

کای هاورتز نیز به دلیل مشکل زانو دیدار تیم ملی آلمان را از دست داد و **توماس پارتی** به دلیل بیماری با تیم ملی غنا سفر نکرد، اما انتظار می‌رود هر دو برای بازی آخر هفته آماده باشند.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، قرار است در کنفرانس خبری روز جمعه پیش از بازی با بورنموث، اطلاعات بیشتری درباره وضعیت بازیکنانی مانند **بن وایت**، **یورین تیمبر** و **تاکه هیرو تومیاسو** ارائه دهد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۷/۲۵ ۱۰:۵۹
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : yahoo sports
بازدید: ۳۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰