loading
در حال بررسی درخواست شما
واکنش دکلن رایس به کارت قرمزش
واکنش دکلن رایس به کارت قرمزش

واکنش دکلن رایس به کارت قرمزش

دکلن رایس بعد از دریافت اولین کارت قرمز دوران حرفه‌ای‌اش در روز شنبه از هم‌تیمی‌ها و هواداران عذرخواهی کرد.

هافبک ما به دلیل دریافت کارت زرد دوم در ابتدای نیمه دوم اخراج شد، این کارت به دلیل ضربه به توپ بعد از سوت داور داده شد.

این 245مین بازی رایس در لیگ برتر بود و اولین کارت قرمز او. بعد از بازی درباره تصمیم داور و بازی به طور کلی صحبت کرد. اینجا متن کامل صحبت‌های اوست...

  • درباره بازی...

وقتی 1-0 جلو افتادیم، در بازی مومنتوم خوبی داشتیم، به خصوص در 15 دقیقه اول. جلو افتادن 1-0 خیلی خوب بود و می‌خواستیم در نیمه دوم روی آن بسازیم. تصمیم داور جریان بازی را تغییر داد. سخت بود، اما بچه‌ها در نیمه دوم فوق‌العاده عمل کردند تا بازی را نگه دارند، هواداران‌مان با ما جنگیدند و در نهایت این یک امتیاز خیلی خوب مقابل تیمی است که در حال حاضر فرم خیلی خوبی دارد.

  • درباره تصمیم داور...

شوک زده شدم، فکر می‌کنم می‌توانستید در صورتم ببینید که شوک زده شدم. او به وضوح به سمت من آمد... من به سرعت جلوی او نرفتم و توپ را دور نکردم. با بیرون پایم توپ را لمس کردم. اما ببینید، این قوانین بازی است. اگر توپ را حتی کمی دور کنید، بعد از چالشی که در نیمه اول داشتم که کاملاً قبول دارم 50-50 بود و من نبردم، ممکن بود کارت قرمز بگیرید. اما در نیمه دوم، به خصوص با توجه به اینکه در گوشه پرچم بود، آنها نمی‌توانستند از آنجا پیشروی کنند. سخت بود، سختگیرانه بود، اما یکی از آن چیزهاست. باید از آن عبور کنم، بهتر خواهم شد و فقط می‌توانم بازیکنان را برای تلاش‌شان تحسین کنم، و مربی را برای فشار آوردن به همه، و هواداران که دوباره امروز بعدازظهر فوق‌العاده بودند. این نظر من است.

  • درباره واکنش و شانس‌های دیرهنگام...

بله، من بازی را از داخل رختکن تماشا می‌کردم، وقتی آن دو شانس بزرگ آمدند از جایم بلند شدم. داوید هم که یک سیو بزرگ دیگر برای ما انجام داد. آن دو شانس بزرگ، در روزی دیگر شاید گل می‌شدند، اما حتی ایجاد آن شانس‌ها، از جایی که بودیم، در لبه محوطه جریمه‌مان تا به انتهای دیگر زمین برسیم، نشان‌دهنده تمایل بچه‌هاست. 1-1 در نهایت ایده‌آل نیست چون ما می‌خواهیم هر بازی را ببریم، این چیزی است که برای آن تلاش می‌کنیم و باور داریم که می‌توانیم انجام دهیم. اگر زمینه را در نظر نگیریم، ما 10 نفره برای 50 دقیقه بازی کردیم، در نهایت فکر می‌کنم این یک امتیاز خیلی قوی است. ما به مبارزه و جنگیدن ادامه خواهیم داد، فقط سه هفته از شروع فصل گذشته است و ما قطعاً در مسیر درست ادامه خواهیم داد.

  • درباره حرکت به جلو...

فکر می‌کنم از طرف من، این اولین اخراج من در دوران حرفه‌ای‌ام است، بنابراین فقط می‌خواستم از هم‌تیمی‌هایم و هواداران عذرخواهی کنم. وقتی اخراج می‌شوید، هرگز خوب نیست، احساس گناه به شما دست می‌دهد، و امروز خوش‌شانس بودم که هم‌تیمی‌هایم واقعاً به من کمک کردند و بازی را نباختیم. از آن یاد خواهم گرفت، واقعاً از حمایت هواداران قدردانی می‌کنم – واقعاً در طبیعت من نیست که کارت قرمز بگیرم، بنابراین از آن یاد خواهم گرفت، خواهم دید کجا می‌توانم بهتر باشم و قطعاً برمی‌گردم. مطمئنم این گروه از بازیکنان، من و همه دیگران، فقط به سمت یک چیز تلاش خواهیم کرد و آن موفقیت است. ما ادامه خواهیم داد، می‌دانم که سخت است، برای من هم سخت است اما قوی‌تر برمی‌گردیم، و می‌دانیم که مجموعه‌ای از بازی‌های سخت داریم وقتی از بازی‌های ملی برگردیم، آماده خواهیم بود. پشت ما بمانید، حمایت فوق‌العاده شما چیزی است که به آن نیاز داریم.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۶/۱۱ ۰۹:۵۲
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱۳۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
بورنموث
بورنموث
2 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
شاختار دونتسک
شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
پرستون - آرسنال
لیگ کاپ
۱۴۰۳/۸/۹ ۲۳:۱۵
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰
چلسی - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۲۰ ۲۰:۰۰
آرسنال - ناتینگهام فارست
لیگ برتر
۱۴۰۳/۹/۳ ۱۸:۳۰