loading
در حال بررسی درخواست شما
وضع ما با سیتی یکسان نیست
وضع ما با سیتی یکسان نیست

وضع ما با سیتی یکسان نیست

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، پس از بازگشت از ایتالیا و دیدار لیگ قهرمانان مقابل آتالانتا، در کنفرانس خبری پیش از بازی با منچسترسیتی شرکت کرد. آرتتا درباره موضوعات مختلفی از جمله وضعیت تیم، مصدومیت‌ها و چالش پیش رو صحبت کرد.

سرمربی اسپانیایی آرسنال درباره روحیه تیم پس از بازگشت به انگلیس گفت: "خیلی خوب است. ما در چهار یا پنج روز گذشته دو بازی بسیار رقابتی خارج از خانه انجام دادیم و یک بازی بزرگ هم یکشنبه داریم، بنابراین مشتاقانه منتظر آن هستیم."

آرتتا در مورد کلین شیت‌های اخیر تیمش اظهار داشت: "ما مقابل دو تیم بسیار متفاوت اما هر دو دشوار برای بازی خارج از خانه، بازی کردیم. دیشب نتیجه مثبتی گرفتیم. می‌خواستیم بازی را ببریم، اما اگر نمی‌توانید ببرید، نبازید. چیزهایی برای بهبود وجود دارد، اما به عنوان یک تیم ثبات زیادی نشان می‌دهیم."

در مورد وضعیت مصدومیت مارتین اودگارد، کاپیتان تیم، آرتتا گفت: "ما باید ببینیم در هفته آینده چگونه مچ پایش واکنش نشان می‌دهد و سپس کادر پزشکی در مورد زمان‌بندی و مدت دوری او به من گزارش خواهند داد."

سرمربی آرسنال درباره چالش بازی با منچسترسیتی و یک روز استراحت بیشتر حریف اظهار داشت: "ما می‌خواستیم همان شرایط را داشته باشیم، اما نداریم، پس باید خودمان را وفق دهیم و از زمانی که امروز و فردا و صبح روز بازی داریم، بهترین استفاده را بکنیم تا آماده شویم و برای بردن بازی به آنجا برویم."

آرتتا در مورد احتمال غیبت کوین دی بروینه در تیم حریف گفت: "نه، چون آنها گزینه‌های دیگری مثل گوندوگان، برناردو، فیل فودن و کوواچیچ دارند. همه آنها بازیکنان کلاس جهانی هستند. ما هم چند بازیکن را در اختیار نداریم و باید خودمان را وفق دهیم."

میکل با اشاره به حضور پرشور ۳۰۰۰ هوادار آرسنال در دیدار خارج از خانه، علی‌رغم سفرهای متوالی به تاتنهام و آتالانتا، گفت: "این فوق‌العاده است. بازگرداندن چیزی به هواداران بسیار ارزشمند است، چرا که می‌دانید هر فرد چقدر سرمایه‌گذاری می‌کند - زمان، پول، تلاش و سفر. وقتی می‌توانید چیزی را خارج از خانه به آنها بدهید، واقعاً خاص می‌شود."

سرمربی اسپانیایی افزود: "به همین دلیل است که وقتی خارج از خانه بازی می‌کنیم و هوادارانمان بازی را تجربه می‌کنند، جو خاصی ایجاد می‌شود. من واقعاً خوشحالم که به طور مداوم توانسته‌ایم چیزهای زیادی را به آنها بازگردانیم."

در مورد چالش بازی با منچسترسیتی، آرتتا با احترام به قدرت حریف اظهار داشت: "ما به خانه قهرمانان می‌رویم، تیمی که فکر می‌کنم در تاریخ لیگ برتر، نه تنها از نظر نتایج بلکه از نظر تسلط و عملکرد ثابت در سطح بالا، با ثبات‌ترین تیم بوده است. این چالش ماست، ما باید به آنجا برویم و ثابت کنیم که دوباره یک قدم دیگر برداشته‌ایم و می‌توانیم رقابت کنیم."

آرتتا همچنین به رکورد فوق‌العاده آرسنال در بازی‌های خارج از خانه در سال ۲۰۲۴ در لیگ برتر اشاره کرد و درباره جو احتمالی ورزشگاه اتحاد در روز یکشنبه گفت: "یک جو بسیار رقابتی خواهد بود."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۶/۳۱ ۱۰:۲۹
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰