loading
در حال بررسی درخواست شما
پیش‌نمایش: آرسنال مقابل برایتون
پیش‌نمایش: آرسنال مقابل برایتون

پیش‌نمایش: آرسنال مقابل برایتون

دو تیم با رکورد 100% پیروزی در روز شنبه در ورزشگاه امارات به مصاف هم می‌روند، زیرا ما به دنبال کسب نهمین پیروزی متوالی در لیگ برای اولین بار در 20 سال گذشته هستیم.

رکوردهای تاریخی و اهمیت بازی اگر این کار را انجام دهیم، این چهارمین بار در تاریخ لیگ برتر خواهد بود که ما از 9 امتیاز 9 امتیاز برخوردار می‌شویم و دومین بار تحت هدایت میکل آرتتا خواهد بود. با این حال، ما باید با برایتون که تحت هدایت فابین هورزلر نیز در هفته‌های ابتدایی تأثیرگذار بوده است، مبارزه کنیم.

تاکتیک‌ها و ترکیب تیم‌ها هورزلر، جوان‌ترین مربی تاریخ لیگ برتر، با پیروزی 3-0 مقابل اورتون و پیروزی 2-1 مقابل منچستریونایتد، تأثیر خود را نشان داده است. برایتون در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بسیار فعال بوده و بازیکنان جدیدی مانند جورجینو روتتر و یانکوبا مینته را به خدمت گرفته است.

نظرات مربیان میکل آرتتا: “ما سعی می‌کنیم مانند هر مربی و تیم دیگری آماده شویم و اطلاعات دقیق و مرتبطی را که می‌تواند به ما کمک کند و به ما آنچه نیاز داریم برای پیروزی در بازی بدهد، ارائه دهیم. ما فردا نیز همین کار را خواهیم کرد.”

فابین هورزلر: “من منتظر رقابت با آرسنال و کادر مربیگری آن‌ها هستم. این یک چالش بزرگ برای ما خواهد بود و ما احترام زیادی داریم اما به آنجا می‌رویم تا پیروز شویم و سبک بازی خود را نشان دهیم.”

وضعیت بازیکنان و مصدومیت‌ها میکل مرینو به دلیل مصدومیت از ناحیه شانه چند هفته‌ای غایب خواهد بود و گابریل ژسوس نیز به دلیل مشکل کشاله ران بازی نخواهد کرد. برای برایتون، مت اورایلی در اولین بازی خود مصدوم شد و نیاز به جراحی دارد.

آمار و ارقام ما سه بازی از چهار بازی اخیر لیگ برتر خود را مقابل برایتون برده‌ایم و به دنبال شروع یک فصل لیگ با سه کلین شیت متوالی هستیم. برایتون تنها سه بازی از 18 بازی لیگ خود را در خارج از خانه برده است.

 

بازی بین برایتون و آرسنال در ورزشگاه امارات توسط کریس کاوانا داوری خواهد شد. او اولین بار است که در این فصل در ورزشگاه امارات قضاوت می‌کند. دستیاران او لی بتس و ریچارد وست خواهند بود و جان بسبی به عنوان داور چهارم حضور خواهد داشت. اندی مدلی و استیو مردیت نیز به عنوان داوران VAR و دستیار VAR فعالیت خواهند کرد.

 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۶/۱۰ ۰۹:۲۴
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱۱۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
بورنموث
بورنموث
2 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
شاختار دونتسک
شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
پرستون - آرسنال
لیگ کاپ
۱۴۰۳/۸/۹ ۲۳:۱۵
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰
چلسی - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۲۰ ۲۰:۰۰
آرسنال - ناتینگهام فارست
لیگ برتر
۱۴۰۳/۹/۳ ۱۸:۳۰