loading
در حال بررسی درخواست شما
کای هاورتز : ساکا فوق العادس
کای هاورتز : ساکا فوق العادس

کای هاورتز : ساکا فوق العادس

کای هاورتز، مهاجم آلمانی ما، پس از گلزنی در بازی اول فصل 2024/25 مقابل ولورهمپتون، از اعتماد به نفس بالای خود صحبت کرد. او در فصل گذشته در 14 بازی آخر لیگ 9 گل به ثمر رساند و 6 پاس گل داد و در یورو 2024 نیز دو بار گلزنی کرد. هاورتز در بازی‌های دوستانه پیش‌فصل نیز درخشان ظاهر شد و در دو بازی از سه بازی آخر گلزنی کرد.

هاورتز درباره گل خود گفت: “وقتی بوکایو ساکا توپ را در آن موقعیت‌ها دریافت می‌کند، می‌دانید که تهدید بزرگی است. او می‌تواند توپ را هر جایی که بخواهید بفرستد و فکر می‌کنم زمان‌بندی توپ و حرکت من عالی بود، بنابراین گل خوبی بود.”

او همچنین افزود: “همیشه خوب است که به عنوان مهاجم گل بزنید. شما همیشه می‌خواهید با گل‌ها و پاس گل‌ها کمک کنید و بنابراین بسیار خوشحالم.”

هاورتز معتقد است که بازی‌های دوستانه پیش‌فصل به خوبی تیم را برای لیگ برتر آماده کرده است و با وجود مشکلاتی که ولورهمپتون در بازی ایجاد کرد، تیمش آماده بازی بعدی مقابل استون ویلا است. او گفت: “ما می‌توانیم از برد و سه امتیاز خوشحال باشیم. بازی سختی بود، اما فکر می‌کنم این بازی واضح بود – بازی اول فصل همیشه سخت است، بنابراین 2-0 نتیجه خوبی برای ما است.”

او همچنین اضافه کرد: “ما در نیمه دوم به خوبی دفاع کردیم و خوشحالیم که گلی دریافت نکردیم. بازی مقابل ویلا همیشه سخت است و ما برای بردن این بازی بسیار مشتاق هستیم.”

 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۵/۲۸ ۰۹:۲۹
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱۰۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
بورنموث
بورنموث
2 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
شاختار دونتسک
شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
پرستون - آرسنال
لیگ کاپ
۱۴۰۳/۸/۹ ۲۳:۱۵
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰
چلسی - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۲۰ ۲۰:۰۰
آرسنال - ناتینگهام فارست
لیگ برتر
۱۴۰۳/۹/۳ ۱۸:۳۰