loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پیش از بازی یونایتد
کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پیش از بازی یونایتد

کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پیش از بازی یونایتد

هنگامی که آرتتا برای دیدار با منچستریونایتد در لیگ برتر در روز یکشنبه به اولدترافورد سفر می‌کند، او کنفرانس مطبوعاتی پیش از مسابقه را برگزار کرد تا در مورد این بازی بزرگ صحبت کند.

او با خبرنگاران در مرکز تمرین لاندن کلونی در مورد موضوعات مختلفی از جمله وضعیت رقابت قهرمانی، اخبار مصدومیت، قرارداد جدید جورجینیو و موارد بسیار دیگر صحبت کرد.  

اینجا همه چیزهایی است که او گفت:

  • درباره غیبت تومیاسو در تمرینات و آمادگی ساکا:

ما چند شک و تردید داریم که فردا (امروز) می‌تواند حل شود زیرا ما یک جلسه تمرینی دیگر داریم، بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم. در مورد اسامی که به آنها اشاره کردید شک و تردیدهایی وجود دارد.

  • درباره امضای قرارداد جدید جورجینیو: 

فکر می‌کنم هیچ سوالی در مورد سهم او در یک تیم، احساسی که نسبت به هم‌تیمی‌ها، باشگاه و سبک بازی ما دارد، وجود ندارد. کسی است که همه را بهتر می‌کند - این اصلی‌ترین ویژگی اوست. هنوز گرسنه است، می‌خواهد ببرد، می‌خواهد با ما ببرد، اینجا خوشحال است و خانواده‌اش هم اینجا خوشحال است، بنابراین برای ما تصمیم بسیار آسانی بود.

  • درباره او به عنوان چشم و گوش میکل در زمین: 

برای تمام مربیان بازیکن بسیار مهمی است زیرا درک بازی و شیوه ارتباطی و مربیگریش برای دیگران عالی است. شما به این نوع بازیکنان نیاز دارید اما در کنار آن، فکر می‌کنم به عنوان یک الگو، پیدا کردن کسی بهتر از او بسیار دشوار است. وقتی لازم است جدی باشد و مردم را با خودش هدایت کند، این کار را می‌کند، و وقتی نیاز به سرگرمی و جو آرام باشد، او یکی از بهترین‌هاست. ترکیب خوبی است.

  • درباره پذیرفتن وضعیت فعلی قهرمانی در آغاز فصل:

من آن قلم را برمی‌داشتم و امضا می‌کردم.

  • درباره احساسات در صورتی که قهرمان لیگ نشویم:

مغز من همیشه مرا به سمت بازیکنانی می‌برد که جام قهرمانی لیگ برتر را بالا می‌گیرند، در این لحظه این کاری است که مغز من انجام می‌دهد. من فقط از مغز و شهودم پیروی می‌کنم و این احساسی است که دارم، و این چیزی است که می‌خواهم همه به آن فکر کنند و امیدوارم بتوانیم به آن دست پیدا کنیم.

  • درباره تفریح تیمی فولام با پرواز کایت قبل از بازی با من سیتی:  

قدرت انسجام تیمی، هیچ کس نمی‌داند چیست اما گاهی اوقات با آن نتایج شگفت‌انگیزی به دست می‌آورید. من در تیم‌هایی بوده‌ام که برای برد یک بازی تلاش می‌کردند و برای شام می‌رفتند یا فعالیتی انجام می‌دادند و یک رشته پیروزی باور نکردنی را آغاز می‌کردند، بنابراین من بسیار مثبت هستم که همین اتفاق برای فولام خواهد افتاد!

  • درباره محبوب‌ترین فعالیت‌های انسجام تیمی او:

ما چند کار انجام داده‌ایم، سفرهایی داشته‌ایم. دیوید مویس قبلاً ما را به سراسر ایالات متحده می‌برد و یکی از بهترین تجربیاتی بود که در زندگی‌ام داشتم.

  • درباره اینکه از نظر روانی سخت است که بر نتیجه قهرمانی کنترلی نداشته باشید: 

این یک موقعیت کاملاً واضح است که باید بر آن تمرکز کنید و مصمم باشید که آنچه را باید برای قرار گرفتن در بهترین موقعیت ممکن انجام دهید. این بسیار ساده و واضح است و این کاری است که ما انجام می‌دهیم.

  • درباره اینکه آیا باید بازیکنان را برای نتیجه عدم قهرمانی آماده کنید:

ما باید فکر کنیم که این کار موفق خواهد شد. ما سعی می‌کنیم از حریفانمان بهتر باشیم و آنها را شکست دهیم. نتیجه نهایی چیز دیگری است. در حال حاضر این امر در کنترل ما نیست.

  • درباره فرم فعلی منچستریونایتد:

من در مورد آن فکر نمی‌کنم، هر بازی بافت متفاوتی دارد. ما می‌دانیم دشواری و تاریخچه آن در آنجا چیست، بنابراین برای به دست آوردن حق پیروزی در بازی باید در بهترین شرایط ممکن باشیم.

  • درباره رکورد ما در اولدترافورد: 

ما می‌دانیم چه کاری باید انجام دهیم اما اول از همه باید در سطح بسیار بالایی ظاهر شویم تا لیاقت برد مسابقه را داشته باشی

  • درباره اینکه در زمان بازی من سیتی در روز شنبه چه خواهد کرد:

ما در حال تمرین خواهیم بود. نمی‌دانم آیا چیزی هست که بتوانیم کنترل کنیم اما مطمئناً مردم با آن ارتباط خواهند گرفت.

  • درباره رقابت تنگاتنگ با سیتی برای دو سال متوالی:

ما در این مسیر هستیم که سعی می‌کنیم به آنها برسیم و از آنها بهتر شویم، که همان هدف و کاری است که باید انجام دهیم. داشتن چنین رقیب سطح بالایی الهام‌بخش است و اگر کسی شما را به پیش رفتن بیشتر و بیشتر تحریک کند، شما را بهتر می‌کند.

  • درباره دشواری شکست دادن سیتی: 

تاریخچه سیتی، آنها در حال برد جام و قهرمانی در لیگ برتر بودند. آنها در 10 تا 15 سال گذشته یک سفر باورنکردنی را طی کرده‌اند، اما ما می‌خواهیم این را تغییر دهیم. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهبود یابیم و بهتر و بهتر شویم.

  • درباره اینکه آیا اولدترافورد از نظر جو بازی مشابه آنفیلد است:

متفاوت است اما دشواری در آنجا کیفیت حریف، کیفیت افراد و مربی است. این چالش‌های زیادی را به همراه دارد اما ما امسال در ورزشگاه‌های بسیار سختی حضور داشتیم و عملکرد خوبی داشتیم، امیدوارم در روز یکشنبه نیز همین کار را انجام دهیم.

  • درباره خاطرات شخصی از بازی در خانه یونایتد:

نمی‌دانم، فکر می‌کنم اکنون ما در حال آماده سازی برای بازی هستیم و سعی می‌کنیم بازی روز یکشنبه را تصور کنیم. ما خودمان را در یک بافت بسیار مثبت قرار می‌دهیم. این کاری است که ما سعی می‌کنیم انجام دهیم. 

  • درباره پیروزی 3-1 ما در خانه مقابل یونایتد در این فصل:

یک بازی پر از گزینه‌های مختلف بود. بازی سختی بود و حاشیه‌های بسیار کمی وجود داشت زیرا آنها یک لحظه بزرگ داشتند که گل آنها مردود اعلام شد. سپس ما بازی را واگذار کردیم و دو گل خیلی خوب زدیم، پس این به شما می‌گوید که کیفیت آنها چیست و برای شکست دادن آنها چه کاری باید انجام دهیم.

  • درباره اینکه آیا با اریک تن هاگ همدردی می‌کند:

البته، زیرا در این سطح، این واقعیت است. فاصله ها بسیار کوچک هستند و اقبال گاهی اوقات در یک بازی، گاهی در یک فصل به دلیل یک اقدام، تغییر می‌کند زیرا شما به آن لحظه برای شروع یک رشته پیروزی باورنکردنی نیاز دارید، بنابراین البته که همدردی می‌کنم.

  • درباره تأثیر جورجینیو:

اول از همه، به عنوان یک بازیکن در زمین، او بازیکن فوق‌العاده‌ای است و چیزهای زیادی به ما می‌دهد. برای بقیه ویژگی‌هایی که برای آوردن به تیم، کادر و باشگاه و فرهنگ ما دارد، فکر می‌کنم از داشتن او خوشحالیم.

  • درباره شخصیت جورجینیو:

دوست نداشتن او به هیچ وجه غیرممکن است، زیرا او فرد بسیار خاص و ویژه‌ای است. یک سرپرست خانواده عالی با تجربیات زیاد که می‌داند چگونه با مردم صحبت کند، می‌داند چگونه مردم را الهام ببخشد و قطعاً می‌داند چگونه یک تیم را هدایت کند و بخشی از یک تیم بسیار مهم باشد.

  • در مورد احساسات خود آرتتا با دو بازی باقی مانده:

تمرکز - تمرکز بر روی آنچه باید انجام دهیم. من مصمم هستم که آنچه را باید انجام دهیم انجام دهم و در عین حال، پرشور و هیجان‌زده هستم و از این لحظه لذت می‌برم.

  • درباره اینکه کجا تصور می‌کند سیتی امتیاز از دست بدهد:

این چیزی نیست که در دست ما باشد. به شما می‌گویم که چه احساسی دارم، افکاری که به ذهنم می‌آید و چیزی که در حال حاضر انرژی و هدف مرا هدایت می‌کند همان است. آن آرزو و آن هدف بسیار خوب است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۲/۲۲ ۱۰:۴۲
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۲۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 1
بورنموث
بورنموث
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۴ ۰۶:۰۰