loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی: صحبت‌های میکل آرتتا پس از بازی با لیورپول
کنفرانس مطبوعاتی: صحبت‌های میکل آرتتا پس از بازی با لیورپول

کنفرانس مطبوعاتی: صحبت‌های میکل آرتتا پس از بازی با لیورپول

پس از شکست ۲-۱ مقابل لیورپول در فیلادلفیا، میکل آرتتا آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود را در زمان حضور در ایالات متحده برگزار کرد.

او در مورد بازی، حریفان، زمان حضور ریکاردو کالافیوری و اینکه شکستن رکورد حضور تماشاگران فوتبال در ورزشگاه لینکلن فایننشیال فیلد چه معنایی دارد، صحبت کرد.

در اینجا همه صحبت‌های او را می‌خوانید:

  • **درباره درس گرفتن از فصل‌های گذشته به عنوان سرمربی آرسنال:**

چیزهای زیادی وجود دارد، پاسخ سریع به این سوال بسیار دشوار است، اما تیم باید دائماً در حال تکامل و پیشرفت باشد زیرا سطح بالاتر و بالاتر می‌رود. این چیزی است که ما در تلاش برای انجام آن هستیم.

  • **درباره پیشرفت خود به عنوان یک مربی:**

خب به طرق مختلف این کار انجام می شود. اول از همه، انتقاد از خودتان، تجزیه و تحلیل آنچه انجام می‌دهید و زمینه‌هایی که می‌توانید بهبود ببخشید و سپس داشتن افراد بهتری در اطراف خود. این همیشه بهترین راه است.

  • **درباره انتظاراتش از لیورپولِ آرنه اسلوت در این فصل:**

همه ما باید شروع به رقابت کنیم و حق خود را برای نشان دادن اینکه چقدر خوب هستیم به دست آوریم، اما بله، تیم در بازی‌هایی که من در پیش فصل تماشا کرده‌ام، خوب به نظر می‌رسد. ایده‌ای که او می‌خواهد پیاده کند مشخص است و بازی سختی برای ما بود.

  • **درباره ارزیابی سطح فعلی تیمش:**

فکر می‌کنم ما در شرایط خوبی هستیم. فکر می‌کنم بازی‌های بسیار رقابتی انجام دادیم. امروز یک تست واقعا قوی بود. فکر می‌کنم بازی را فوق‌العاده خوب شروع کردیم. فکر می‌کنم بعد از شش یا هفت دقیقه باید ۲-۰ جلو می‌بودیم. سپس کنترل را از دست دادیم، به خصوص با دو کاری که به اندازه کافی خوب انجام ندادیم و به آنها اجازه دادیم در ضدحملات بدوند، که این یک کار واقعا خطرناک در مقابل آنهاست. و در نیمه دوم خیلی پیشرفت کردیم و شایسته بیشتر از این بودیم. اما عالی بود، شرایط بازی واقعا سخت بود. جمعیت زیادی آمده بودند و ما چیزهای زیادی از آن یاد گرفتیم، بنابراین من واقعاً خوشحالم.

  • **درباره نظراتش در مورد بازیکنان جوان‌تر:**

من از همه آنها واقعاً راضی هستم. متأسفانه می‌خواستم به همه آنها فرصت بدهم، اما زمان کافی برای انجام این کار را نداشتیم. اما به خصوص آنهایی که بازی کردند، فکر می‌کنم عملکرد فوق‌العاده خوبی داشتند. بنابراین این چیزی است که ما از تور نیز می‌گیریم، اینکه استعدادهای زیادی در آنجا داریم که می‌خواهیم از آنها استفاده کنیم و آنها نشان می‌دهند که خیلی زیاد تلاش می‌کنند تا حق بازی با ما را به دست آورند.

  • **درباره هر گونه نگرانی قبل از شروع فصل:**

بدیهی است که می‌توانیم پیشرفت کنیم. اگر اولین شانسی که داشتیم را گل می‌کردیم، بازی خیلی متفاوت می‌شد، اما هدف همین است. این تفاوت را ایجاد می‌کند که وقتی در آن مناطق در آن فضاهای محوطه جریمه هستید، توپ را وارد دروازه کنید و ما موقعیتی ایجاد کردیم، دو یا سه موقعیت بزرگ باز دیگر داشتیم تا بهتر کار کنیم اما این کار را نکردیم، بنابراین ما باید پیشرفت کنیم.

  • **درباره رکورد حضور تماشاگران برای فوتبال در فیلادلفیا:**

استادیوم زیبایی است. فکر می‌کنم فضای بسیار خوبی ایجاد کرد. احساس کردید که این چیزی است که شما برای آن بازی می‌کنید، فقط یک بازی دوستانه نبود و من واقعاً از همه کسانی که آمدند سپاسگزار و متشکرم و امیدوارم از نمایشی که دیدند راضی باشند.

  • **درباره اینکه لیورپول پس از ورود اسلوت چگونه تغییر کرده است:**

تفاوت‌های خاصی وجود دارد و هر مربی اثر خود را دارد. افراد خاصی با ویژگی‌های بسیار خاص وجود دارند که تیم را نیز می‌سازند. یکی سبک بازی و سپس DNA بازیکنان خاصی است که همیشه مهر خود را روی یک تیم می‌گذارند. می‌توانید ببینید که او چه می‌کند.

  • **درباره اینکه آیا در هفته‌های آینده شاهد حضور ریکاردو کالافیوری خواهیم بود یا خیر:**

ما باید او را مدیریت می‌کردیم. او ۴۸ ساعت بسیار شلوغ قبل از پرواز و پیوستن به ما در اینجا داشت و سپس جت لگ بود، چیزهای زیادی است. او هنوز با تیم تمرین نکرده است و ما می‌خواهیم او را به آرامی آماده کنیم تا ابتدا او را بشناسیم. برای دیدن او زمان زیادی خواهیم داشت.

  • **درباره گلزنی کای هاورتز:**

دیدن گلزنی او خوب بود. فکر می‌کنم، دوباره، او فقط چهار جلسه تمرینی داشت و سپس باید در این شرایط بازی کند، اما دوباره در فرم خوبی آمده است. او قبل از پیوستن به ما خودش را آماده کرد و خوب به نظر می‌رسد.


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۵/۱۱ ۰۹:۱۵
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
بورنموث
بورنموث
2 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
شاختار دونتسک
شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
پرستون - آرسنال
لیگ کاپ
۱۴۰۳/۸/۹ ۲۳:۱۵
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰
چلسی - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۲۰ ۲۰:۰۰
آرسنال - ناتینگهام فارست
لیگ برتر
۱۴۰۳/۹/۳ ۱۸:۳۰