loading
در حال بررسی درخواست شما
10 سال دیگر کچل می شوم
10 سال دیگر کچل می شوم

۱۰ سال دیگر کچل می شوم

آخرین بازی قبل از آخرین وقفه بین‌المللی سال 2023، روز شنبه در ورزشگاه امارات و در برابر برنلی خواهد بود. 

پس از بازگشت به پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا در روز چهارشنبه، 3 امتیاز دیگر لیگ برتر در این آخر هفته در انتظار ماست و میکل آرتتا نیز در کنفرانس مطبوعاتی معمول پیش از بازی، این مسابقه را پیش‌بینی کرد.

از آرتتا در مورد اخبار تیم، تصمیمات VAR، رابطه اش با وینسنت کمپانی، آینده آرون رمزدیل و موارد دیگر پرسیده شد. 

در ادامه متن کامل کنفرانس مطبوعاتی را می‌خوانید:

  • **در مورد آخرین اخبار تیم:**

چند بازیکن مصدوم داریم که هنوز امیدواریم بتوانند بازی کنند و باید 24 ساعت دیگر منتظر ماند تا مشخص شود فردا می‌توانند بازی کنند یا خیر. 

  • **آیا کسی قطعاً غایب است؟**

تیمبر قطعاً غایب است. توماس پارتی هم قطعاً غایب است و احتمالاً امیل هم غایب خواهد بود. چند نفر دیگر هم ممکن است غایب باشند.

  • **در مورد انتخاب ساکا توسط انگلیس و آیا مثل دفعه قبل برمی‌گرده؟** 

امیدواریم اینطوری نشه. می‌خواهیم بازیکنان ما برای باشگاه و تیم ملی بازی کنند. ساکا به دلیل درد زیاد مجبور به ترک زمین شد. دیروز تمرین کرد و باید ببینیم فردا می‌تواند بازی کند یا خیر.

  • **در مورد عدم انتخاب ادی توسط انگلیس این بار:**

نمی‌دانم دلیل واقعی‌اش چیست. این سوالی است برای گرت ساوتگیته که باید پاسخ بدهد. می‌دانم برای ادی بازی در تیم ملی چقدر مهم است و چقدر از حضور در تیم ملی لذت می‌برد. این تصمیمی نیست که در دست من باشد.

  • **آیا عمل جراحی توماس زمان غیبتش را طولانی‌تر می‌کند؟**

امیدواریم خیر. او واقعاً خوب پیشرفت می‌کند اما مصدومیتش جدی بود. امیدواریم چند هفته غیبت داشته باشد نه چند ماه و او در حال کار روی آن است. او به حمایت نیاز دارد و امیدواریم مصدومیتش خوب التیام یابد تا بتواند برگردد چون او بازیکن مهمی برای ماست. 

  • **آیا تا جام ملت‌های آفریقا برمی‌گردد؟**

این بخش دوم است. ابتدا باید سریع خوب شود و بخش مهمی از تیم باشد که فکر می‌کنم می‌تواند این کار را بکند.

  • **در مورد آرون و اینکه آیا برای یورو انتخاب می‌شود؟** 

در این مورد با او صحبت نکرده‌ام.

  • **در مورد تصمیم پنل مستقل رویدادهای کلیدی مسابقات مبنی بر اینکه گل نیوکاسل صحیح بوده:**

فکر می‌کنم پس از آن بازی واکنش‌های زیادی داشتیم. زمان آن رسیده که به جلو حرکت کنیم و روی بازی فردا متمرکز شویم.

  • **آیا دوست دارید بدانید اعضای این پنل چه کسانی هستند؟**

فکر می‌کنم در آینده خواهیم دانست.

  • **آیا دوست دارید در آینده عضو این پنل شوید؟**

ممکن است. هر چیزی در این زندگی امکان‌پذیر است!

  • **در مورد وینسنت کمپانی و اینکه چطور در برنلی موفق است:**

اصلاً تعجب نمی‌کنم. فکر می‌کنم او وقتی بازی می‌کرد هم مربی بود. یک لیدر بود، فرد بسیار باهوشی که می‌توانست سناریوهای مختلف را خوب مدیریت کند. در رختکن و بیرون از آن، او بازی را خوب درک می‌کرد. چند زبان صحبت می‌کرد و می‌شد فوراً فهمید که خیلی زود مربی خواهد شد. البته تا به حال هم دوران مربیگری قوی‌ای داشته است. آنچه پارسال انجام دادند باورنکردنی بود، به ویژه نحوه انجام آن. در این لیگ برتر همه مشکلاتی داریم. همه لحظات خوب و بدی داریم و واقعاً خوشحالم که او این کار را انجام می‌دهد.

  • **در مورد مشکلات برنلی امسال:**

وقتی به بازی‌هایی که انجام داده‌اند و نتایجی که گرفته‌اند نگاه می‌کنیم، در برخی از آن‌ها بیشتر از آنچه که گیرشون آمده حق داشتند. این نتایج فکر نمی‌کنم واقعاً منعکس‌کننده آنچه حقشان بوده باشد. اما این سختی این لیگ است. گاهی وقتی حقتان بیشتر است، نمی‌گیرید چون کیفیت حریف بسیار بالاست. اما نحوه تغییر سبک بازی، باشگاه و ادامه بازی کردن با اعتمادی که دارند، برای من قابل تحسین است. 

  • **آیا تبدیل شدن به مربی را با هم در میان گذاشته‌اید؟**

بله، در موردش صحبت کردیم. او در حال گذراندن مدارج مربی‌گری بود. من هم آنجا بودم. او ارتباط خوبی با کادر فنی داشت. در مورد فوتبال صحبت‌های زیادی داشتیم. می‌شد فوراً فهمید که خیلی زود مربی خواهد شد.

  • **در مورد شباهت سبک بازی دو مربی:**

فکر می‌کنم شباهت‌های زیادی در آنچه می‌خواهیم در بازی اتفاق بیفتد، داریم. فکر می‌کنم رویکرد و نحوه انجام آن متفاوت است. امیدوارم متفاوت باشد! اما واقعاً کاری که انجام داده را دوست دارم.

  • **در مورد گزارش‌ها مبنی بر اینکه 10 سال طول می‌کشد تا نواقص VAR برطرف شود:**

نمی‌دانم. احتمالاً 10 سال دیگر کچل خواهم شد! زندگی خیلی متفاوت خواهد بود. شاید قوانین جدیدی در فوتبال داشته باشیم. پس نمی‌دانم. بیایید تلاش کنیم هر کاری که می‌توانیم به صورت فردی و جمعی برای بهبود بازی در هر جنبه‌ای انجام دهیم. همین.

  • **در مورد پیروزی مقابل سویا و نزدیک شدن به صعود از گروه لیگ قهرمانان:**

از عملکرد، نحوه پیروزی و محدود کردن حریف برای کسب نتیجه بسیار راضی بودم اما هنوز بازی‌های زیادی در پیش است. گروه بسیار نزدیک است و باید کارهای زیادی انجام دهیم تا جایی که می‌خواهیم برسیم. 

  • **در مورد انعطاف‌پذیری لئو با توجه به مصدومیت‌های خط حمله:**

واقعا از او راضی هستم. البته تقریبا یک سال است که به ما پیوسته و از همان ابتدا کیفیت و آنچه می‌تواند به تیم بدهد را می‌دانستیم. به همین دلیل او را جذب کردیم. چون می‌تواند در پست‌های مختلف بازی کند و نیازها و کیفیت‌های متفاوتی را که در تیم نداشتیم، برآورده کند. در برابر سویا دوباره کیفیتش را نشان داد.

  • **آیا فشار غیرضروری روی کای هاورتز وجود دارد؟**

نمی‌دانم. می‌توانم بگویم که از نحوه بازی‌اش واقعاً راضی هستم. البته وقتی به آمارش، به ویژه تعداد گل‌هایی که به ثمر می‌رساند، نگاه می‌کنیم باید بهبود پیدا کند و ما باید آن را بهبود ببخشیم. اما در بسیاری از نقاط دیگر زمین، آنچه به تیم می‌دهد در حال حاضر واقعاً مهم است.

  • **آیا آرون می‌خواست برای جلب نظر گرت ساوتگیت به تیم دیگری برود؟**

در ابتدا باید بگویم در اتاق من همیشه برای صحبت با هر بازیکنی باز است. تلاش می کنیم بهترین اتفاقات را برای بازیکنامون رقم بزنیم. تاثیر مثبت و گاهی منفی‌ای که می‌توانیم روی آن‌ها داشته باشیم را می‌دانیم اما همیشه سعی می‌کنیم بهترین را برایشان انجام دهیم. اما این یک ورزش تیمی است که نیاز به 24 بازیکن دارد که نقشی را ایفا کنند. نقش شما در ماه اوت ممکن است با مارس متفاوت باشد. و البته چون تیم نیازهایی دارد که باید برآورده شود و این کار را نمی‌توان با 14 یا 16 بازیکن انجام داد. همه لازم هستند و آرون نقش مهمی در تیم دارد.

  • **آیا پپ گواردیولا مثل سر الکس فرگوسن و آرسن ونگر گروهی از مربیان را تحت تاثیر قرار خواهد داد؟**

قطعاً. و مربیان بیشتری هم خواهند آمد. در کشورهای مختلف. این داستان حتی بزرگ‌تر هم خواهد شد. چون او این کیفیت و ظرفیت را دارد که شور و شیفتگی‌اش را به فوتبال و نگاه متفاوتش به بازی را منتقل کند. این خیلی جذاب و قدرتمند است. 

  • **در مورد علاقه باشگاه‌های دیگر به جذب آرون در ژانویه:**

من هیچ پیامی برای باشگاه‌های دیگر ندارم. می‌توانم در مورد بازیکنانم و اینکه چقدر آن‌ها را دوست دارم، از جمله آرون، صحبت کنم. ما می‌خواهیم آرون را حفظ کنیم، قطعاً.

  • **در مورد فراخوانی ژزوس توسط برزیل و ارزیابی وضعیتش:** 

همیشه تلاش می‌کنیم با تیم‌های ملی صحبت کنیم و به نوعی تفاهم مشترک برسیم. مهم‌ترین نکته این است که بهترین منافع بازیکن رعایت شود. و بعد از آن، دیدگاه تیم ملی و باشگاه هم مهم هستند. ما هم می‌خواهیم همان رویه را داشته باشیم.

  • **در مورد مارتین و اینکه آیا توانسته تمرین کند:**

همچنان در تلاش است. تلاش می‌کند هر کاری که می‌تواند انجام دهد. باید ببینیم. امکان دارد بتواند بازی کند.

  • **در مورد داشتن این‌همه مصدوم و عمق نیمکت و نیاز به تقویت در ژانویه:**

برخی از این مصدومیت‌ها بدشانسی بود. برخی مصدومیت‌های طولانی‌مدت بازیکنان کلیدی در زمانی که عمق نیمکت کم بود. می‌توانیم در مورد عمق صحبت کنیم اما گاهی باید در مورد پست‌های خاص بحث کرد. در برخی قسمت‌ها کمی کم عمق تر هستیم. اما این چالش فصل است. بازیکنان دیگر باید پیشرفت کنند که آزمون خوبی برای تیم هم هست. ببینیم چطور این لحظات را می‌گذرانیم و پاسخ می‌دهیم. تا به حال تیم خوب عمل کرده است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۸/۱۹ ۱۸:۱۳
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳۴۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰