loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا احساس می‌کرد چیزی خاص در حال شکل‌گیری است
آرتتا احساس می‌کرد چیزی خاص در حال شکل‌گیری است

آرتتا احساس می‌کرد چیزی خاص در حال شکل‌گیری است

میکل آرتتا پس از تماشای شش گل تیمش مقابل وستهام یونایتد، اعلام کرد که بعد از دیدن عملکرد بازیکنانش در طول این هفته احساس می‌کرد چیزی خاص در حال شکل‌گیری است.

ما چکش‌ها را درهم کوبیدیم و بزرگترین برد خارج از خانه‌مان در لیگ برتر را کسب کردیم، در حالی که بوکایو ساکا دبل کرد و ویلیام سالیبا، گابریل، لی اندرو تروسارد و دکلن رایس نیز عملکرد خوبی داشتند.

این پیروزی چهارمین برد پیاپی ما بود و سرمربی تیم احساس می‌کرد که تیمش پس از پیروزی مقابل لیورپول در هفته گذشته، مشتاق است با یک عملکرد قدرتمند دیگر این موفقیت را تکرار کند و همچنین انتقام دو باختی را که اوایل فصل از تیم دیوید مویس متحمل شده بود، بگیرد.

آرتتا در پاسخ به این سوال که چه چیزی بیشتر از همه در بازی ما در شرق لندن به چشمش آمد، گفت: "احساس می‌کردم تیم پس از بازی با لیورپول، انگیزه درستی دارد، زیرا هنوز اتفاقاتی که با وستهام در امارات رخ داد، آزارشان می‌داد و می‌خواستیم جبران کنیم. اگر می‌خواهید در صدر باشید، باید واقعاً ثبات داشته باشیم و در سطح بالایی بازی کنیم، و مطمئناً امروز این کار را انجام دادیم."

"انجام کاری که امروز مقابل وستهام در خارج از خانه انجام دادیم واقعاً سخت است و از عملکرد کل تیم و تک تک بازیکنان بسیار راضی هستم. نتیجه بازی همه چیز را نشان می‌دهد."

"با هدف و مصمم بودن، جنگندگی و شجاعت زیادی که برای تحت فشار قرار دادن توپ در تمام طول بازی داشتیم. می‌دانستیم که آنها می‌خواهند مستقیماً بازی کنند، اما ما در هر دوئلی خوب عمل کردیم و همه با انرژی و تمرکز بالا بودند."

دبل ساکا در این بازی تعداد گل‌های او را برای باشگاه به ۵۰ رساند و در سن ۲۲ سالگی به ۱۰۰ مشارکت گل رسید. پنالتی‌اش انتقام از دست دادن پنالتی فصل گذشته در همین زمین بود.

این بازیکن ملی‌پوش انگلیسی همچنان با پیراهن قرمز و سفید می‌درخشد و وقتی از سرمربی سوال شد که فکر می‌کند تا چه حد می‌تواند پیشرفت کند، آرتتا اذعان داشت که هیچ محدودیتی وجود ندارد.

او گفت: "از نظر فیزیکی، سخت است، اما او فقط می‌تواند بهتر شود زیرا بیشتر می‌خواهد. و کاری که امروز با زدن پنالتی انجام داد نشان می‌دهد که می‌خواهد از شرایط یاد بگیرد و جبران کند و این شخصیت زیادی را نشان می‌دهد."

"سطح ثابتی که در سن خود نشان می‌دهد، به خصوص در پستی که بازی می‌کند تا به آن آمار برسد، و نه تنها آن، بلکه ثبات و آمادگی که برای بازی با سبک مورد نظر ما دارد، که واقعاً سخت است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ ۱۷:۲۷
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۲۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰