loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا: هاورتس می‌تواند ۲۰ گل در هر فصل بزند
آرتتا: هاورتس می‌تواند ۲۰ گل در هر فصل بزند

آرتتا: هاورتس می‌تواند ۲۰ گل در هر فصل بزند

میکل آرتتا اعتقاد دارد که با توجه به فرم فوق‌العاده‌ای که کای هاورتس در گلزنی نشان می‌دهد، او تمام ابزار لازم برای تبدیل شدن به مهاجمی با توانایی زدن ۲۰ گل در هر فصل را در اختیار دارد.

کای هاورتس پس از گلزنی مقابل لسترسیتی و پاری سن ژرمن در هفته گذشته، حالا در شش بازی متوالی در ورزشگاه امارات گل زده است و تعداد گل‌هایش در فصل 2024/25 به پنج رسیده است.

آرتتا معتقد است که این پیشرفت ناگهانی در گلزنی به دلیل تغییرات در ذهنیت و تلاش مداوم هاورتس برای بهبود بازی‌اش اتفاق افتاده است. او در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با ساوتهمپتون توضیح داد: "اول از همه، چون او بازیکن بسیار خوبی است و چون خودش خیلی دوست دارد گلزنی کند. هاورتس بازیکنیه که بعد از گذراندن لحظات دشوار، قوی‌تر و حتی بهتر شده، نه فقط به عنوان یک بازیکن بلکه به عنوان یک انسان."

آرتتا به اعتماد کاملش به هاورتس در گلزنی اشاره کرد و گفت: "او قطعاً تمام کیفیت‌ها را دارد و جاه‌طلبی هم دارد تا بتواند به آن سطح برسد. گلزنی گاهی به جزئیات بسیار کوچک بستگی دارد، اما او توانایی این کار را دارد و ذهنیتش در این باره تغییر زیادی کرده است. به نظر من این توانایی را دارد."

با غیبت مارتین اودگارد به دلیل مصدومیت، آرتتا از تغییرات در ترکیب تیم صحبت کرد و به همکاری موفق هاورتس با لی اندرو تروسارد در خط حمله اشاره کرد. این دو بازیکن موفق شدند در پنج بازی‌ای که کاپیتان تیم غایب بود، تیم را به ۱۴ گل برسانند.

هاورتز و تروسارد

آرتتا درباره این تغییرات در ترکیب تیم گفت: "ما باید متفاوت عمل می‌کردیم. تاثیر مارتین در تمام چیزهایی که انجام می‌دهیم بسیار بزرگ است و نمی‌توانستیم آن را تنها با یک بازیکن جایگزین کنیم. مجبور شدیم چند تغییر انجام دهیم و از کیفیت‌های بازیکنان دیگر بهره بگیریم. شاید یک یا دو بازی طول کشید تا آن هماهنگی لازم به دست آید، اما در نهایت موفق شدیم راهی پیدا کنیم."

او ادامه داد: "بدون حضور مارتین، بعضی از کارهایی که قبلاً می‌توانستیم انجام دهیم ممکن نیست، اما حالا در برخی از مناطق دیگر تهدیدات بزرگتری داریم و باید بیشترین استفاده را از این شرایط ببریم."

آرتتا در پایان به تمجید از توماس پارتی پرداخت که در بازی مقابل پاری سن ژرمن عملکرد برجسته‌ای داشت. سرمربی آرسنال معتقد است پارتی در بهترین شرایط فیزیکی خود قرار دارد و آمادگی بدنی او باعث شده که در مرکز زمین تیم بسیار موثر باشد.

توماس پارتی

آرتتا درباره پارتی گفت: "او بازیکنی بزرگ برای ما است و این را هر هفته نشان داده است. فصل را خیلی خوب شروع کرده و از لحاظ بدنی در بهترین حالتش قرار دارد. کاری که او برای حفظ این وضعیت انجام داده، فوق‌العاده بوده است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۷/۱۴ ۰۹:۳۲
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰