loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال با امید به ادامه روند برتری در لیگ برابر برنلی
آرسنال با امید به ادامه روند برتری در لیگ برابر برنلی

آرسنال با امید به ادامه روند برتری در لیگ برابر برنلی

آرسنال پس از شکست مقابل نیوکاسل و پایان 11 بازی بدون باخت در لیگ، با پیروزی 2-0 برابر سویا در میان هفته اعتماد به نفس خود را بازگرداند. حالا آن‌ها قصد دارند با یک برد دیگر برابر برنلی، با روحیه بالا وارد مرحله تعطیلات بین‌المللی شوند.

برنلی به شدت در مشکل فرو رفته است و از هفت بازی گذشته خود شش مورد را باخته است. اما تمامی امتیازات آن‌ها را در بازی‌های خارج از خانه کسب کرده‌اند و در دو بازی اخیر خود در استادیوم امیراتس توانسته‌اند بدون گل خوردن مساوی کنند.

وینسنت کمپانی در فصل اول خود به عنوان سرمربی برنلی، تیمش را با 101 امتیاز به قهرمانی لیگ دسته دوم (چمپیون‌شیپ) رساند. اما در لیگ برتر تنها یک برد را تجربه کرده‌اند و در جدول رده‌بندی در موقعیت آخر قرار دارند.

آرتتا، سرمربی آرسنال، در کنفرانس خبری خود گفت:

«برنلی در برخی از بازی‌هایشان شایسته نتایج بهتری بودند. اما این لیگ بسیار سخت است و گاهی وقتی شما شایسته برد هستید، آن را نمی‌گیرید چون کیفیت حریفان بالاست. اما راهی که آن‌ها برای تغییر سبک بازی خود انتخاب کرده‌اند، برای من قابل تحسین است.»

کمپانی نیز در مورد آرتتا گفت:

«او در آرسنال کار بسیار خوبی انجام داده است. با چالش‌های سختی روبرو شد اما توانسته است باشگاه را پشت سر خود بگذارد و یک تیمی را بسازد که یکی از بهترین‌های لیگ است. هیچ کس شکی در توانایی او به عنوان یک مربی نداشت.»

آرسنال از اودگارد، ساکا، ژزسوس، اسمیت رو، پارتی و تیمبر در این بازی محروم خواهد بود. اما برنلی نیز از فاستر، رمزی، بنسون و اکدال نمی تواند استفاده کند. این بازی روز شنبه ساعت 18:30 به وقت ایران آغاز خواهد شد. و شما می توانید این بازی را از شبکه ورزش سیما مشاهده کنید.

  • آمار و ارقام:

- آرسنال از 16 بازی لیگ برتر خود در برابر برنلی، 10 مورد را برده است. اما در پنج بازی اخیر خود تنها یک برد کسب کرده است.
- برنلی در حال حاضر در مکان آخر جدول قرار دارد و در صورت باخت در این بازی، برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر پنج بازی متوالی را در یک فصل باخته خواهد بود.
- آرسنال در دو بازی خانگی اخیر خود در لیگ برتر، دروازه‌هایش را بسته نگه داشته است. آن‌ها آخرین بار در دسامبر 2021 سه بازی خانگی پشت سر هم بدون گل خوردن داشته‌اند.
- برنلی تنها هشت گل در 16 بازی لیگ برتر خود مقابل آرسنال زده است و هرگز بیش از یک گل در یک بازی نزده است.
- آرسنال در 37 بازی خانگی لیگ خود مقابل تیم‌های صعود کننده، بدون باخت است.
- برنلی از می 2021، هنگامی که با 2-0 برابر فولهام برد، در هیچ بازی خود در لندن پیروز نشده است.
- برنلی 38 درصد از گل‌های خود را در 15 دقیقه اول بازی‌ها زده است. این بیشترین درصد در لیگ برتر است.
- آرتتا در لیگ برتر، با 24 تیم مختلف در استادیوم امارات مواجه شده است. تنها تیمی که او نتوانسته است حداقل یک بار برابر آن برد یا گلی به آن بزند، برنلی است.
- ادی نکتیا اولین گل خود را در لیگ برتر در بازی آخر فصل 2018/19 برابر برنلی در تورف مور زد. 11 از 12 گل آخر او در لیگ برتر در استادیوم امارات بوده است.
- بوکایو ساکا در 24 بازی خانگی خود در لیگ برتر از ابتدای فصل گذشته، در 21 گل مستقیم دخیل بوده است (13 گل و 8 پاس گل).

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۸/۲۰ ۰۹:۵۶
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲۴۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰