loading
در حال بررسی درخواست شما
آلن شیرر فرمول قهرمانی را افشا کرد
آلن شیرر فرمول قهرمانی را افشا کرد

آلن شیرر فرمول قهرمانی را افشا کرد

پس از نمایش کم‌فروغ هفته‌های گذشته، توپچی‌ها با یک آتش‌بازی ۵-۰ مقابل کریستال پالاس، دوباره نبضِ قهرمانی را در رگ‌های لیگ برتر تزریق کردند. حالا یک سوال مهم روی تابلوی نتایج لیگ، چشمک می‌زند: آیا آرسنال، قهرمان این فصل خواهد بود؟

آلن شیرر، اسطوره‌ی گلزن نیوکاسل، عقیده دارد یک عنصر کلیدی می‌تواند به آرتتا و شاگردانش، برتری سرنوشت‌ساز در این رقابت نفسگیر بدهد: "یک گلزن بی رحم."

درست است که ژسوس، ستون اصلی خط حمله‌ی آرسنال است، اما اعتراف خود او هم گواهی می‌دهد که تمام‌کننده‌ی قهاری نیست. تعداد توپ های گل نشده، هواداران را نگران می‌کند و همین موضوع، شک‌هایی را درباره‌ی عمقِ ادعای قهرمانی آرسنال به وجود می‌آورد.

شیرر، با اشاره به این نقیصه، می‌گوید: «آن‌ها همچنان موقعیت خلق می‌کنند، ولی برخلاف فصل گذشته، مهاجم‌هایشان در لیگ، گل‌های زیادی به ثمر نمی‌رسانند. فکر نمی‌کنم برای بهبود دفاع، قوه‌ی تهاجمی‌شان را قربانی کرده باشند، بلکه فقط فرصت‌ها را از دست می‌دهند.»

او ادامه می‌دهد: «فاصله‌ی زیادی با قهرمانی ندارند و به نظر من، اگر کسی را برای خط حمله جذب کنند، می‌تواند یک تفاوت بزرگ ایجاد کند، اما فعلاً به نظر نمی‌رسد این اتفاق بیفتد.»

واقعیت این است که بودجه‌ی نقل‌وانتقالات آرسنال، برای جذب یک گلزنِ درجه‌یک کافی نیست.فعلاً، دست آرتتا به بازار بزرگ مهاجمان نمی‌رسد.

اما شاید کلیدِ قهرمانی، در همین گنجینه‌ی موجود باشد. بازیکنانی مثل ساکا، مارتینلی، و انکیتا، باید پتانسیل گلزنی خود را شکوفا کنند. مارتینلی با دبل مقابل کریستال پالاس، نشان داد که می‌تواند نقش "گلزن بی رحم" را به عهده بگیرد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۲ ۱۰:۴۷
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenalinsider.com
بازدید: ۱۹۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰