loading
در حال بررسی درخواست شما
از تروسارد خیلی راضیم
از تروسارد خیلی راضیم

از تروسارد خیلی راضیم

میکل آرتتا پس از پیروزی 3-1 مقابل برنلی در لیگ برتر، در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد. این پیروزی موقعیت خوبی در جدول لیگ را قبل از توقف بازی های بین‌المللی به ما داد. 

از آرتتا در مورد گل با اهمیت لئوناردو تروسارد، عملکرد اولکساندر زینچنکو و به‌روزرسانی وضعیت فیزیکی بن وایت و مارتین اودگارد پرسیده شد.

مطالب کامل کنفرانس مطبوعاتی آرتتا را در ادامه بخوانید:

 

  • **در مورد نتیجه و اخراج ویرا:**

واقعاً از نتیجه و به‌ویژه عملکرد، با توجه به اینکه 72 ساعت پیش بازی داشتیم و 3 بازی اخیر را در نظر بگیریم، برابر نیوکاسل، سویا و امروز، که چقدر مسلط بودیم در برابر تیم‌هایی که مسلط شدن بر آن‌ها سخت است، راضی هستم. فکر می‌کنم کاملاً شایسته پیروزی بودیم. در مورد اخراج، بله، ممنون که پرسیدید. VAR و داور تصمیم درستی گرفتند. واقعاً تصمیم خوبی بود. 

  • **چقدر حفظ مومنتم مهم است:**

این کاری است که این تیم انجام می‌دهد. به بهترین شکل ممکن بازی می‌کنیم و تمام تلاشمان را برای پیروزی و کسب آن می‌کنیم. وقتی حریف بهتر است، از او تعریف می‌کنیم. فکر می‌کنم در 3 بازی اخیر از حریف بهتر بودیم و شایسته موقعیت فعلی‌مان هستیم. موقعیت قوی‌ای در آستانه توقف بین‌المللی داریم که مومنتم خوبی به ما می‌دهد. باید بازیکنان را بازگردانیم چون هم‌اکنون 8 بازیکن غایب داریم که تعداد زیادی است و در دسامبر 11 بازی داریم. پس باید سریع همه را بازگردانیم.

  • **در مورد عملکرد زینچنکو:**

خیلی از او راضی بودم. به ویژه در برابر این تیم‌ها، تهدید و انعطاف‌پذیری که ایجاد می‌کند، نحوه پیشبرد توپ، فضاهایی که اشغال می‌کند و برای بازیکنان دیگر فراهم می‌کند بسیار مهم است. از بخش دفاعی‌اش هم امروز واقعاً راضی بودم. چقدر متعهدانه در هر صحنه دفاعی ظاهر شد. حتی وقتی توپ دور از اوست گلی که زد نمونه خوبی از حضور ذهنش است. به همین دلیل اولین نفری بود که به توپ رسید و گل زد. همین را از او می‌خواهیم.

  • **در مورد گل تروسارد و 1000مین گل در امارات:**

اگر لازم باشد باید بدنت را فدا کنی و او این کار را انجام داد. 1000مین گل در ورزشگاه امارات، رقم زیبایی است. خیلی راضیم ازش. فکر می‌کنم هربار از او بخواهید بازی کند، چه وینگر باشد چه مهاجم، تهدید واقعی است. واقعاً از او راضی‌ام.

  • **در مورد وضعیت فیزیکی وایت:** 

دیروز در تمرین احساس راحتی نداشت و خوب به نظر نمی‌رسید. اما بن زیاد چیزی نمی‌گوید، همیشه می‌خواهد در زمین باشد و هر اتفاقی را پنهان کند. اما ما متوجه شدیم، طی چند هفته اخیر هم چیزهایی بود. امروز می‌خواستیم او را حفاظت کنیم. تصمیم درستی از سمت فیزیوتراپ‌ها و بخش پزشکی بود و فردا وضعیت او را ارزیابی می‌کنیم تا بفهمیم چه اتفاقی افتاده است. 

  • **در مورد ارتباط تروسارد با هم‌تیمی‌ها:**

کلمه درست همین است. فکر می‌کنم او همه را به هم وصل می‌کند. او بسیار باهوش است. به گونه‌ای حرکت می‌کند که دیگران را جذب می‌کند و فضا ایجاد می‌کند و برای بقیه گزینه‌هایی فراهم می‌کند. امروز این کار را خیلی خوب انجام داد چون فضا برای حمله بسیار کم بود اما او تهدید زیاد و امکاناتی برای ارتباط و پیدا کردن فضا به ما داد.

  • **در مورد مصدومیت جورجینو:**

چند زخم بد داشت که نتونست ادامه بدهد، پس تصمیم گرفتیم او را تعویض کنیم اما امیدوارم مشکلی نداشته باشد. فکر می‌کنم امروز هم خیلی خوب بود. نحوه رقابت، کوچینگ و حمایت از تیم به هر شکل ممکن واقعاً مرا خوشحال می‌کند.

  • **در مورد فراخوانی مجدد او به تیم ملی ایتالیا:**

برای هر بازیکنی که می‌تواند کشورش را نمایندگی کند خوشحالم. می‌دانم ایتالیا برای او چه معنایی دارد. او مشتاق حضور بود و کاملاً شایسته آن است. 

  • **در مورد پشتکار تروسارد:**

همینه مدام باید کار کنید، تلاش کن تا حریف را مجبور به اشتباه کنی. فکر می‌کنم تیم در 2-3 بازی اخیر در این زمینه شجاع‌تر شده است. امروز هم بارها در حمله نهایی پافشاری کردیم و کار حریف را بسیار سخت کردیم. 

  • **در مورد گل‌های حاصل از ضربات ایستگاهی و قدرت فیزیکی:**

بچه‌های قد بلندی داریم. ویلی حضور ذهن قدرتمندی دارد. او هنوز به طور مداوم این مهارت را نشان نداده است. واقعاً با او کار می‌کنیم چون می‌تواند مسلط‌تر باشد. گل امروز نمونه خوبی از تلاشی است که شده است. از همه مربیان و خودش بابت کاری که انجام داده‌اند تشکر می‌کنم. ما تیمی هستیم که بیشتر نیاز به ضربات ایستگاهی دارد چون تیم‌ها مقابل ما عمیق دفاع می‌کنند و فضا را می‌بندند. پس این راه خوبی برای گلزنی هم هست.

  • **در مورد وضعیت اودگارد:**

نمی‌دانم. قرار است الان با بخش پزشکی جلسه داشته باشم تا وضعیت همه را بفهمم. فکر می‌کنم پس از توقف بین‌المللی برمی‌گردد اما دقیقاً نمی‌دانم تصمیم چیست. 

  • **در مورد عملکرد و وضعیت تومی‌یاسو:**

فقط مشکلی در چشمش داشت. مشکلی با لنزش بود وگرنه عالی بود. عملکرد خیلی خوبی داشت.

  • **در مورد جایگاهمان در جدول قبل از توقف فیفا:**

ترجیح می‌دادم صدرنشین باشیم اما این وضعیت فعلی است. باید ادامه بدیم. ثبات زیادی هم در نحوه بازی و رقابت و هم در نتایج نشان داده‌ایم. باید ادامه دهیم. الان کمی مومنتم داریم و همان‌طور که گفتم بازیکنان را هم بازمی‌گردانیم. باید ادامه دهیم.

  • **آیا قرار است در تعطیلات مسافرت کنید؟**

نمی‌دانم آیا آفتاب خواهد بود یا نه چون احتمالاً در لندن خواهم ماند، پس شک دارم به آفتاب برسم. اما مطمئنم لحظات زیبایی با خانواده و دوستان خواهم داشت و چند روز استراحت لذت‌بخش خواهم داشت.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۸/۲۱ ۱۰:۴۸
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳۵۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰