loading
در حال بررسی درخواست شما
 از واکنش تیم به کریستال پالاس خوشحالم
 از واکنش تیم به کریستال پالاس خوشحالم

از واکنش تیم به کریستال پالاس خوشحالم

بعد از پیروزی دلچسب در برابر کریستال پالاس، با وجود اخراج یک بازیکن، میکل آرتتا از اینکه توانستند راهی برای پیروزی پیدا کنند بسیار خوشحال بود.

برای اولین بار از می ۲۰۲۲، در لیگ برتر کارت قرمز گرفتیم که تاکه‌هیرو تومی‌یاسو در نیمه‌ی دوم کارت زرد دوم گرفت، اما تیم ما توانست با ۱۰ بازیکن، برتری را که مارتین اودگارد به ما داده بود حفظ کند و ۳ امتیاز را بگیرد.

میکل می‌خواست از تلاش همه‌ی بازیکنانش به ویژه بازیکنان تعویضی که برای پیروزی در پایان بازی وارد شدند پس از بازی تشکر کند. 

میکل در توصیف احساسش پس از پایان بازی گفت: "بسیار خوشحالم از پیروزی، همیشه از پیروزی خوشحال می‌شوم، اما از نحوه‌ی پیروزی با ۱۱ و ۱۰ بازیکن و سازگاری تیم و علاقه‌شان به پیروزی بسیار خوشحالم.

"کمک‌ بازیکنان نیمکت‌نشین و نحوه‌ی تغییر بازی همین که وارد شدند عالی بود. برای ما شرایط و تصمیمات مهم نیست، به کارمون می رسیم. می‌خواهیم ببریم و راهی برای پیروزی پیدا می‌کنیم. 

"آنها وظیفه‌شان را به بهترین نحو انجام دادند، فرصتی به حریف ندادن، به جز یک ضربه کرنر و فکر کنم ضربه آزاد و ضربه والی زدند، اما بعد از آن چیزی ندیدیم. ما هم لحظات خوبی داشتیم که شرایط بازی را تغییر دادیم، پس واقعا خوشحالم."

با توجه به اینکه در بازی قبلی مقابل ناتینگهام فارست گل دیرهنگام خورده بودیم، در پایان این بازی اضطراب‌هایی وجود داشت، اما سرمربی از اینکه بازیکنانش بازی را با کلین شیت به پایان رساندند - برای دومین فصل پیاپی در ورزشگاه کریستال پالاس - بسیار خوشحال بود.

میکل اعتقاد دارد این ورزشگاه با سر و صدای تماشاگران کریستال پالاس در تمام مدت بازی، جای سختی برای مهمان است، که این موضوع بر خوشحالی او از توانایی تیمش در کسب سه امتیاز در این بازی سخت خارج از خانه افزود.

او اضافه کرد: "به دست آوردن کلین شیت در خارج از خانه خیلی مهمه. واقعا محکم بودیم، تعداد کمی موقعیت به کریستال پالاس دادیم که در این ورزشگاه بسیار سخت است. 

آنها تیم بسیار خوبی هستند. از ابتدا جو می‌بینید، هیچ جا سنتی‌تر یا انگلیسی‌تر از اینجا پیدا نمی‌کنید، اما دوباره خوشحالم که بازی را بردیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۵/۳۱ ۱۱:۱۳
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۶۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰