loading
در حال بررسی درخواست شما
این آرسنال هنوز آماده نیست
این آرسنال هنوز آماده نیست

این آرسنال هنوز آماده نیست

ژائو پالینا، در دقیقه ۸۷ بازی امروز در برابر آرسنال، با ضربه ای زیبا گل تساوی تیمش را به ثمر رساند تا نتیجه بازی ۲-۲ شود.  پالینا پس از ارسال یک ضربه کرنر توپ را با ضربه ای زمینی به درون دروازه فرستاد.

چهار دقیقه قبل از این گل، بازیکن دیگر فولام، کالوین باسی به دلیل خطا بر روی ادی انکتیا، مهاجم آرسنال، اخراج شده بود.  آندره‌آس پریرا، بازیکن فولام، در همان دقیقه اول بازی با ضربه ای زیبا گل اول را برای تیمش به ثمر رساند.

پریرا پس از دریافت توپی که بوکایو ساکا از دست داده بود، با ضربه ای کات دار توپ را به داخل دروازه فرستاد در حالی که دروازه‌بان آرسنال آرون رمزدیل از دروازه خود خارج شده بود.

ساکا با ضربه پنالتی موفق شد گل مساوی را برای آرسنال به ثمر برساند. این پنالتی به دلیل خطای روی کنی تته بر روی فابیو ویرا، گرفته شده بود. 

ساکا پنالتی فولام

انکتیا موفق شد دومین گل آرسنال را بزند تا آرسنال ۲-۱ از فولام جلو بیفتد.  اما پالینا در دقایق پایانی موفق شد با گل خود تساوی ۲-۲ را برای فولام به ارمغان بیاورد.

عملکرد ناموفق دفاع آرسنال مقابل فولام

در بازی امروز آرسنال مقابل فولام، ضعف‌های دفاعی آرسنال بار دیگر به چشم آمد و منجر به از دست دادن امتیاز کامل در این بازی شد. 

آرسنال در همان دقیقه اول با گل سریع پریرا عقب افتاد و بار دیگر ثابت کرد که در مقابل حملات سریع حریف بسیار آسیب‌پذیر است. این سومین بار در امسال (یک سال تقویمی) است که آرسنال در همان دقیقه اول گل می‌خورد.

علیرغم بهبود وضعیت با گل‌های ساکا و انکتیا، دفاع آرسنال در پایان بازی دوباره لرزید و اجازه داد تا پالینا بتواند در موقعیتی کاملا آزاد گل تساوی را بزند. 

به نظر می‌رسد مشکل اصلی آرسنال، عدم تمرکز و هماهنگی دفاعی در دقایق پایانی بازی هاست. این مسئله از اواخر فصل گذشته آرسنال را در کسب نتایج مطلوب با مشکل مواجه کرده است.

علاوه بر این، تغییرات اجباری به دلیل اخراج تومی یاسو نیز باعث شد تا خط دفاعی آرسنال دچار اختلال شود. کیویور، مدافع جدید آرسنال، در اولین بازی خود در این تیم نتوانست عملکرد قانع کننده‌ای داشته باشد.

به نظر می‌رسد میکل آرتتا، باید راه حلی برای رفع مشکلات دفاعی تیمش پیدا کند. در غیر این صورت، این ضعف‌های دفاعی می‌تواند آرسنال را در رسیدن به اهدافش در فصل جدید ناکام گذارد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۶/۵ ۰۹:۳۹
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : bbc.com
بازدید: ۳۰۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰