loading
در حال بررسی درخواست شما
برترین بازیکن فصل مردان: سالیبا در جایگاه سوم
برترین بازیکن فصل مردان: سالیبا در جایگاه سوم

برترین بازیکن فصل مردان: سالیبا در جایگاه سوم

ویلیام سالیبا با کسب ۲۰ درصد آرا در جایگاه سوم بهترین بازیکن فصل مردان آرسنال برای فصل ۲۰۲۴/۲۳ قرار گرفت.

این مدافع فرانسوی بعد از نمایشی درخشان در طول فصل، به عنوان اولین بازیکن توپچی در دوران لیگ برتر شناخته شد که در تمامی دقایق یک فصل لیگ به میدان رفته است.

ویلیام در ۵۰ بازی از ۵۲ بازی ما به میدان رفت و تنها دو دیدار جام اتحادیه و ۲۸ دقیقه پایانی بازی لیگ قهرمانان مقابل پی اس وی آیندهوون را از دست داد. این بدین معناست که او از ۴۶۸۰ دقیقه، ۴۵۰۲ دقیقه در زمین حضور داشت که بالاترین آمار یک بازیکن غیر-دروازه بان از زمان ۴۷۲۵ دقیقه ثبت شده توسط پر مرتساکر در فصل ۲۰۱۴/۱۳ به شمار می رود.

سالیبا، با ایجاد یک زوج خط دفاعی مستحکم در کنار گابریل، به عنوان بازیکنی که بیشترین نقش را در ثبت کلین شیت در لیگ برتر داشت، شناخته شد. او به ثبت ۱۸ کلین شیت از ۳۸ بازی لیگ کمک کرد و با کسب ۲۸ پیروزی در این مسابقات، آمار برد او به عنوان یک توپچی به ۷۵ درصد رسید.

ویلیام علاوه بر گلزنی مقابل برنلی و وستهام در ماه های زمستان، با ۲۸۳۹ پاس، بیشترین پاس را در تیم ما ارسال کرد و همچنین یک پاس گل نیز به جا گذاشت.

این عملکرد درخشان، او را نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن جوان سال لیگ برتر کرد و همچنین برای حضور در ترکیب تیم ملی فرانسه در یورو ۲۰۲۴ در تابستان امسال، جایگاهی برای او رزرو کرد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۳/۱۷ ۱۱:۳۵
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰