loading
در حال بررسی درخواست شما
برخورد دو غول لیگ برتر: استون ویلا در برابر آرسنال
برخورد دو غول لیگ برتر: استون ویلا در برابر آرسنال

برخورد دو غول لیگ برتر: استون ویلا در برابر آرسنال

روز شنبه دو تیم بالانشین لیگ برتر با یکدیگر روبرو می‌شوند. آرسنال که دارای ۶ برد پیاپی است در ویلاپارک با استون ویلا که تنها ۴ امتیاز از آنها عقب است، بازی خواهد کرد.

از زمان پیروزی آرسنال مقابل ویلا در فوریه گذشته، تیم اونای امری ویلاپارک را به یک قلعه مستحکم تبدیل کرده است و تمامی ۱۴ بازی خانگی لیگ خود را از جمله برد قانع‌کننده مقابل منچسترسیتی برده است. با این وجود، آرسنال ۴ برد پیاپی مقابل ویلا دارد اما این بار باید بدون سرمربی خود میکل آرتتا که محروم است، برتری خود را ثابت کند.

**بازگشت استون ویلا:**

استون ویلا

عملکرد درخشان ویلا آنها را به کاندیدای قهرمانی لیگ و مرحله حذفی کنفرانس لیگ اروپا رسانده است. پس از شروع ناامیدکننده با ۴ باخت در ۴ بازی ابتدایی، آنها در ۱۱ بازی بعدی ۸ پیروزی به دست آورده‌اند. تنها باخت دیگر آنها در لیگ مربوط به ماه گذشته است در حالی که ویلاپارک به یک قلعه مستحکم تبدیل شده و ۷ برد متوالی لیگ برتری در خانه کسب کرده است. بهترین نمایش تیم زیر نظر امری در بازی میان هفته مقابل منچستر سیتی بود که با گل لئون بیلی پیروزی ۱-۰ را کسب کردند که انتظارات از ببرهای آبی-بنفش را افزایش داد.

**دیدگاه مربیان:**

**آرتتا:** "ویلا از نظر تاکتیکی بسیار قوی است و از چندین فرمیشن استفاده می‌کند. آنها با شجاعت از خط دفاعی حمله کرده و با بازیکنانی که میان خطوط قرار می‌گیرند و از فضاهای خالی بهره می‌برند، تهدید آمیز هستند. علاوه بر این، اتمسفر، شدت و اعتقاد راسخی که بنا کرده‌اند، آنها را حریفی سخت‌سر ساخته است. در حالی که ویلاپارک ورزشگاه عالی با اتمسفر فوق‌العاده‌ای دارد اما چالش بزرگی در پیش داریم."

**امری:** "من در حال تجزیه و تحلیل عمیق هستم تا عملکرد فردی و گروهی‌مان را بهبود ببخشم. بازی چهارشنبه نشان‌دهنده تلاش فوق‌العاده‌ای بود اما طاقت‌فرسا بود. برای رقابت در سطح لیگ برتر و مقابله با بهترین‌ها چالش بسیار زیاد است. هدف ما ایجاد هیجان در کنار هوادارانمان است تا با بهترین‌ها رو در رو شویم. بازی فردا گام بعدی است، مقابل شاید بهترین تیم فصل لیگ برتر."

**اخبار تیمی:**

تومیاسو

پس از بازی لوتن، آرتتا تأیید کرد که تاکه‌هیرو تومی‌یاسو به مدت چند هفته به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود و به هم‌تیمی خود یورین تیمبر در اتاق فیزیوتراپی ملحق می‌شود. توماس پارتی، فابیو ویرا و امیل اسمیت رو نیز همچنان به دلیل مصدومیت‌های خود غایب هستند.

از سوی ویلا نیز امری از غیبت بلندمدت تایرون مینگز و امیلیانو بوئندیا به دلیل مصدومیت زانو و همچنین غیبت احتمالی برتراند ترائوره به دلیل کوفتگی رنج می‌برد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۹/۱۸ ۱۰:۲۳
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۳۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰