loading
در حال بررسی درخواست شما
برچسب قیمتی تونی اعلام شد
برچسب قیمتی تونی اعلام شد

برچسب قیمتی تونی اعلام شد

ایوان تونی، مهاجم برنتفورد، مشتاق است در ژانویه انتقال به آرسنال را بپذیرد و میکل آرتتا می تواند هدف اصلی تهاجمی خود را با قیمتی بسیار کمتر از 100 میلیون پوند درخواستی به خدمت بگیرد.

این ادعای روزنامه‌ی «میرور» است که گزارش می‌دهد تونی مشتاق است در نیم‌فصل، برنتفورد را ترک کند. این بازیکن 27 ساله در طول دوران محرومیت هشت ماهه خود تمایل زیادی به پیوستن به آرسنال پیدا کرده است. آرتتا، سرمربی توپچی‌ها، همچنان این مهاجم را به‌عنوان هدف اصلی خود می‌بیند.

آرتتا در ماه سپتامبر، تونی را در صدر فهرست مهاجمان مورد علاقه‌ی آرسنال قرار داد، زیرا خواهان بُعد دیگری در خط حمله‌اش می‌باشد. او احساس می‌کند که این مهاجم می‌تواند در کنار گابریل ژسوس و ادی انکتیا، حضور قدرتمند و انگیزه‌ای تازه به تیم اضافه کند. و اکنون تونی نیز خواهان انتقال به آرسنال است.

برنتفورد با پایان محرومیت تونی و امکان بازگشت او به میادین، برای فروش او در ژانویه آماده است. اما با وجود تمایل او برای جدایی، تیم برنتفورد همچنان مطمئن است که می‌تواند معامله‌ی خوبی انجام دهد. بنابراین، مدیران استادیوم Gtech Community، برچسب قیمتی 60 میلیون پوندی را برای تونی حفظ کرده‌اند.

گزارش‌های اخیر از اسکای اسپورتس حاکی از آن است که برنتفورد برای فروش تونی به آرسنال، 100 میلیون پوند درخواست خواهد کرد. او همچنین مورد توجه چلسی برای نقل و انتقالات ژانویه است. اما میرور اکنون می‌گوید که برنتفورد قیمت 60 میلیون پوندی را که در سپتامبر تعیین کرده بود، همچنان حفظ کرده است.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۹/۱۶ ۱۸:۵۹
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenalinsider.com
بازدید: ۱۶۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰