loading
در حال بررسی درخواست شما
به روزرسانی وضعیت مصدومین
به روزرسانی وضعیت مصدومین

به روزرسانی وضعیت مصدومین

**میکل مرینو**، خرید تابستانی آرسنال، پس از مصدومیت شانه‌ای که در اولین جلسه تمرینی خود با تیم در ماه آگوست متحمل شد، حالا به تمرینات سبک بازگشته است و اما احتمال حضور او در دیدار شنبه مقابل لسترسیتی در چارچوب لیگ برتر در ورزشگاه امارات وجود ندارد.

میکل آرتتا در کنفرانس خبری پیش از بازی روز جمعه، در مورد وضعیت مرینو گفت: "برای فردا هنوز زود است، اما هفته آینده وضعیت او را دوباره بررسی خواهیم کرد. او امروز تمرین جزئی داشت و واقعاً سخت کار کرده است. همه چیز به بهبود استخوان و اینکه تا چه حد آماده تحمل برخوردها است، بستگی دارد."

آرتتا همچنین به تلاش بی‌وقفه مرینو برای بازگشت به میدان اشاره کرد: "ما سعی می‌کنیم او را کمی کنترل کنیم چون او همه را از جمله پزشکان و فیزیوتراپ‌ها تحت فشار گذاشته و آماده بازگشت است. در تمرینات واقعاً خوب بود و به نظر می‌رسد که می‌توانیم به زودی او را به میدان بفرستیم."

**دیوید رایا**، دروازه‌بان اصلی آرسنال، نیز به دلیل مشکل عضلانی در ناحیه ران که در تساوی ۲-۲ مقابل منچسترسیتی در هفته گذشته به وجود آمد، شرایط نامشخصی برای بازی با لستر دارد. آرتتا در این باره گفت: "ما باید ۲۴ ساعت دیگر صبر کنیم تا ببینیم آیا وضعیتش بهتر می‌شود یا نه. موضوع این نیست که بخواهیم ریسک کنیم، بلکه باید مطمئن شویم که بازیکن آماده و در دسترس است یا خیر. تصمیم نهایی را فردا خواهیم گرفت."

مصدومیت داوید رایا

در صورت غیبت رایا، احتمال دارد **نتو**، که در تابستان از بورنموث به صورت قرضی به آرسنال پیوسته، اولین بازی خود را برای تیم انجام دهد. آرتتا درباره نتو گفت: "او در لیگ‌های مختلف و در سطوح بالا بازی کرده و همیشه نقش خود را به خوبی ایفا کرده است. او بازیکنی است که می‌توانیم هر لحظه از او استفاده کنیم."

از دیگر اخبار تیم، آرتتا از آمادگی **جوریان تیمبر** و **بن وایت** خبر داد: "جوریان امروز توانست در تمرینات شرکت کند و در فهرست تیم برای بازی با لستر قرار خواهد گرفت. همچنین امیدواریم بن هم آماده باشد."

در مورد **تاکهیرو تومیاسو**، که به دلیل مصدومیت زانو هنوز در این فصل به میدان نرفته، آرتتا توضیح داد که وضعیت او در حال بهبود است: "او امروز تمرینات جزئی داشت و خوب به نظر می‌رسید. او کمی از مرینو عقب‌تر است اما مثل همیشه هر روز با تمام توان تمرین می‌کند. فکر می‌کنم او در شرایط خوبی قرار دارد."

در نهایت، **مایلز لوئیس-اسکلی** که در پیروزی ۵-۱ مقابل بولتون در جام اتحادیه دچار گرفتگی عضله شد، نگرانی‌ای برای بازی بعدی ندارد. آرتتا تایید کرد: "مشکلی ندارد. فقط گرفتگی عضله بود و مشکلی برای ادامه حضور نخواهد داشت."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۷/۷ ۰۹:۳۳
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰