loading
در حال بررسی درخواست شما
جنجال ها ادامه دارد
جنجال ها ادامه دارد

جنجال ها ادامه دارد

تصمیم بحث‌برانگیز بازی آرسنال منجر به درخواست برای تغییر قانون لیگ برتر شد

جیسون کاندی اکنون از لیگ برتر خواسته است پس از تصمیم بحث‌برانگیز در مورد کارت قرمز تاکه‌هیرو تومی‌یاسو بازیکن آرسنال، قانون مربوط به لغو محرومیت‌ها را تغییر دهند.

دیوید کوت داور بازی دوشنبه شب آرسنال و کریستال پالاس، تومی‌یاسو را به دلیل دو اخطار کارت زرد از زمین اخراج کرد. ابتدا به دلیل تلف کردن زمان در پرتاب اوت و سپس به خاطر خطا بر روی جردن آیو او را دو کارته اخراج کرد. 

آیو خود با توجه به کشیدن لباس بوکایو ساکا روی زمین، شانس آورده بود که هنوز در زمین بود وقتی کوت، تومی‌یاسو را اخراج کرد.

تومی‌یاسو می‌توانست احساس کند به ناحق دو کارت زرد گرفته. کوت ابتدا چون تومی‌یاسو توپ را حدود 8 ثانیه نگه داشت تا پرتاب کند اولین کارت زرد را داد. 

اما او تلاش کرد توپ را سریع پرتاب کند ولی هیچ هم‌تیمی در دسترس نبود. اما کوت فکر کرد آرسنال به‌طور کلی در حال تلف‌کردن زمان است، پس به تومی‌یاسو اخطار داد.

تومی یاسو

کارت زرد دوم که منجر به اخراج شد جیسون کاندی بازیکن سابق چلسی را عصبانی کرد. کوت تنها 7 دقیقه پس از کارت اول، تومی‌یاسو را اخراج کرد در حالی که آیو واکنش بیش از حدی نشان داد.

کاندی گفت: "کارت زرد دوم تومی‌یاسو یک توهین محض است. واقعا توهین محض بود." 

او از لیگ برتر خواست با توجه به اینکه آرسنال نمی‌تواند در مورد کارت قرمز تومی‌یاسو تجدیدنظر بخواهد، قانون مربوط به لغو محرومیت را تغییر دهد.

کاندی افزود: "اگر قرار است هر اصل منطقی در فوتبال وجود داشته باشد، آن کارت زرد باید لغو شود. البته اگر عقل سلیمی وجود داشته باشد."

باشگاه‌ها تنها می‌توانند در موارد کارت قرمز مستقیم مثل مورد الکسیس مک‌آلیستر لیورپول، تجدیدنظر بخواهند. آرسنال نمی‌تواند در مورد محرومیت یک بازی تومی‌یاسو تجدیدنظر بخواهد و بدون او باید بازی بعدی مقابل فولام را انجام دهد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۶/۲ ۱۰:۰۷
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : goal.com
بازدید: ۶۹۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰