loading
در حال بررسی درخواست شما
جورجینیو: راز موفقیت ما در همبستگی بازیکان، کادر و هواداران است
جورجینیو: راز موفقیت ما در همبستگی بازیکان، کادر و هواداران است

جورجینیو: راز موفقیت ما در همبستگی بازیکان، کادر و هواداران است

پس از کسب ششمین پیروزی متوالی در لیگ برتر با پیروزی 4-1 مقابل نیوکاسل یونایتد، جورجینیو دلیل این روند صعودی را از ابتدای سال 2024، همبستگی بین بازیکان، کادر فنی و هواداران دانست.

آرسنال به ترتیب وستهام یونایتد، برنلی و نیوکاسل را پس از پیروزی بزرگ مقابل لیورپول در هم کوبید که همه اینها پس از اردوی تمرینی پیش فصل در دبی در ژانویه به دست آمد.

جورجیو معتقد است در حالی که کار سخت به بهبود شرایط کمک کرده، اما انسجام گروهی است که ما را از دوران سختی نجات داده و به طور ناگهانی شانس ما را تغییر داده و به ما کمک کرده به قله‌های جدیدی برسیم.

هافبک آرسنال در پاسخ به سوال درباره اردوی دبی با خنده گفت: "این یک راز است - شوخی کردم! فکر می‌کنم فقط به تلاش سخت ادامه دادیم، زیرا، ما موقعیت ایجاد می‌کردیم، اما شاید فرصت‌هایی را که خلق می‌کردیم به ثمر نمی‌رساندیم.

"سپس چیزی جرقه زد - ارتباط بین بازیکنان، با کادر فنی، با هواداران - این یک احساس فوق العاده است و سپس همه چیز به نفع شما رقم می‌خورد. جو ورزشگاه امارات عالی است و بودن در اینجا لذت بخش است. ما بیرون می‌رویم و بهترین خود را ارائه می‌دهیم. سخت کار می‌کنیم و سپس از این مسیر با هم لذت می‌بریم."

پس از بازگشت به ترکیب اصلی پس از سه بازی نیمکت نشینی، جورجیو مقابل نیوکاسل نمایش فوق العاده‌ای ارائه کرد، نقش کلیدی در گل دوم ایفا کرد و در کنترل بازی در طول یک پیروزی دیگر تاثیرگذار بود.

با این حال، او با خوشرویی تمجیدها را به هم‌تیمی‌هایش منتقل کرد و گفت که از دیدن بازی آنها زمانی که سرشار از اعتماد به نفس هستند، مانند حال حاضر، لذت می‌برد.

ملی‌پوش ایتالیایی گفت: "تمام کاری که می‌کنم این است که کارها را برای تیمم آسان‌تر کنم. وقتی به زمین می‌روم و می‌توانم این کار را انجام دهم، واقعاً خوشحال می‌شوم، زیرا دیدن اینکه تیم حمله می‌کند و گل می‌زند و خوش می‌گذراند و از بودن در کنار این هواداران روی زمین لذت می‌برد، فوق العاده است.

"فکر می‌کنم امروز می‌دیدید که تیم واقعاً تشنه پیروزی بود و ما آنجا نشان دادیم که می‌خواهیم با قدرت پیش برویم و همین کار را هم کردیم. من برای تیم خیلی خوشحالم، زیرا همه سخت کار کردند و فکر می‌کنم کاملاً مستحق آن بودیم. همه ما فقط خیلی خوشحال هستیم."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۶ ۱۲:۲۹
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰