loading
در حال بررسی درخواست شما
دو ساعت طول کشید
دو ساعت طول کشید

دو ساعت طول کشید

یورین تیمبر، مدافع آرسنال، پس از تساوی ۲-۲ مقابل منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد، احساسات متفاوتی را تجربه کرد. تیمبر که نقش مهمی در تلاش دفاعی فوق‌العاده تیمش برای حفظ برتری ۲-۱ داشت، از عملکرد تیم ابراز غرور کرد، اما از دریافت گل در دقایق پایانی نیز ناراحت بود.

تیمبر درباره فشار مداوم منچسترسیتی به شوخی گفت: "احساس می‌کردیم دو ساعت در حال دفاع کردن بودیم! سخت بود اما اگر برنده می‌شدیم، ارزشش را داشت. حتی با این تساوی هم می‌توانیم به خودمان افتخار کنیم."

مدافع هلندی آرسنال افزود: "ما ناراحت و مأیوس هستیم، اما همچنین به تیم افتخار می‌کنیم چون همه تلاش خود را کردیم. فکر می‌کنم یک لحظه بود و آنها گل زدند که برای ما واقعاً ناراحت‌کننده است، اما فکر می‌کنم می‌توانیم به یک بازی خوب از سوی خودمان نگاه کنیم."

تیمبر به هفته پرفشار آرسنال با سه بازی مهم اشاره کرد و گفت: "شما می‌خواهید برنده شوید. پنجشنبه و امروز نتوانستیم، اما هنوز هم هفته‌ای طولانی و سخت برای من بود. مدت زیادی بود که این همه بازی، به خصوص در هفت روز، انجام نداده بودم، پس این واقعاً خوب است."

او در پایان با نگاهی مثبت به آینده اظهار داشت: "ما فقط باید به پیش برویم و به پیشرفت ادامه دهیم. فکر می‌کنم امروز عملکرد بزرگی را نشان دادیم. پیروز نشدیم، بدشانس بودیم، اما فکر می‌کنم قطعاً می‌توانیم روی این عملکرد تیم را بنا کنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۷/۲ ۰۹:۵۷
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰