loading
در حال بررسی درخواست شما
راحت شدیم
راحت شدیم

راحت شدیم

پس از ایفای نقشی مهم در گل سوم که باعث شد تیم دوباره از لستر سیتی پیش بیفتد، لی‌اندرو تروسارد از نتیجه این هفته بسیار خوشحال بود.

شش روز پیش او در بازی مقابل منچستر سیتی اخراج شد، اما کمتر از یک هفته بعد به قهرمان تیم تبدیل شد. تروسارد یک گل به ثمر رساند و شوتی زد که پس از برخورد به ویلفرد اندیدی، نتیجه بازی را ۳-۲ کرد. روباه ها دو گل عقب‌مانده را جبران کرده بودند، اما با تلاش او، تیم بالاخره توانست دفاع سرسخت میهمان را درهم بشکند. 

تروسارد بعد از بازی با لبخند از این تجربه خودش و درباره حسش وقتی توپ در دقیقه ۹۴ به تور دروازه نشست، گفت: "فقط حس رهایی بود! چند موقعیت خوب داشتم و وقتی توپ وارد دروازه نمی‌شه، باید همچنان باور کنی و ادامه بدی. خیلی خوب بود که توپ وارد شد و دوباره ما رو جلو انداخت."

او ادامه داد: "باید به بچه‌ها تبریک گفت، همه باور داشتن و جلو می‌رفتن تا موقعیت بسازن. این همون چیزیه که ما نیاز داریم - اگه کار به‌نفعمون پیش نمی‌ره، باید همچنان فشار بیاریم و همینه که ما انجام دادیم. در آخر هم شانس با ما یار بود."

"به‌طور کلی، فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم که در نیمه اول ۲-۰ جلو بودیم، ولی گل‌هایی که امروز خوردیم، خیلی آسون بود. این نشون می‌ده که باید برای گل‌های دیگه فشار بیاریم - موقعیت‌های خوبی داشتیم، و دروازه‌بان اون‌ها هم سیوهای خیلی خوبی کرد. اما خوبه که در آخر دو گل زدیم و بازی رو بردیم."

این پیروزی برای بازیکنان معنای زیادی داشت، چرا که پس از از دست دادن برتری دو گله، توانستند با اعتقاد و روحیه تیمی دوباره شرایط رو به نفع خودشون برگردونن.

حالا ۱۴ امتیاز از شش بازی ابتدایی به دست آورده‌ایم و تروسارد این عملکرد رو با توجه به سختی‌های تقویم بازی‌ها و چالش‌هایی که با آن‌ها روبرو شدیم، عالی می‌دونه.

او گفت: "فکر می‌کنم خیلی خوب شروع کردیم. مطمئناً، بازی‌های سختی داشتیم ولی فکر می‌کنم خیلی خوب بیرون اومدیم، امتیازهای خوبی تو بازی‌های خارج از خونه کسب کردیم و خیلی خوشحالیم که امروز هم بعد از یه بازی سخت پیروز شدیم. حالا می‌تونیم با اعتماد به نفس به آینده نگاه کنیم."

"این نشون می‌ده که تیم چقدر با همدیگه پیوند خورده، همه می‌خوان که دیگران خوب عمل کنن. تیم فوق‌العاده‌ای داریم و همه خوشحال هستن."

"خیلی خوشحالم! عالیه که امروز بازی رو بردیم و سه امتیاز دیگه گرفتیم - حالا یه بازی بزرگ در روز سه‌شنبه داریم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۷/۸ ۱۱:۲۳
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰