loading
در حال بررسی درخواست شما
رای گیری برای انتخاب بهترین بازیکن ماه نوامبر آغاز شد!
رای گیری برای انتخاب بهترین بازیکن ماه نوامبر آغاز شد!

رای گیری برای انتخاب بهترین بازیکن ماه نوامبر آغاز شد!

رای گیری برای انتخاب بهترین بازیکن ماه نوامبر از میان بازیکنان تیم بزرگسالان آغاز شده است!

با پایان ماه نوامبر، تیم ما با کسب 4 پیروزی از 6 بازی و صدرنشینی در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر، شاهد درخشش بسیاری از بازیکنان بود.

پس از بررسی دقیق عملکرد تک تک بازیکنان، کمیته فنی باشگاه 4 بازیکن را به عنوان نامزدهای دریافت این عنوان معرفی کرده است. در ادامه، دلایل انتخاب هر یک از بازیکنان و نحوه رای گیری شرح داده شده است.

  • -کای هاورتز

کای هاورتز

ماه نوامبر برای کای هاورتز فراموش نشدنی بود. او در بازی مقابل برنتفورد به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و در دقیقه 89 گل پیروزی بخش تیم را به ثمر رساند تا ما را به پیروزی مهمی برساند.

  • -بوکایو ساکا

ساکا

ماه نوامبر دیگری برای وینگر راست ما، بوکایو ساکا، به طرز باورنکردنی درخشان بود. او در پنج بازی از هفت بازی که در ماه نوامبر شروع کرد، موفق شد 4 پاس گل به ثبت برساند. پیش از اینکه خود گلزنی کند، لئاندرو تروسارد را برای شروع پیروزی ما مقابل سویا تغذیه کرد و سپس دوباره با بازیکن بلژیکی برای گشودن دروازه برنلی همکاری کرد.

این سانتر بوکایو ساکا بود که کای هاورتز در بازی مقابل برنتفورد با ضربه سر آن را به گل پیروزی بخش تبدیل کرد. سپس ساکا پاس گل دیگری برای گابریل ژسوس مقابل لانس ارسال کرد و بلافاصله پس از آن گل سوم ما را به ثمر رساند تا تعداد مشارکت مستقیم خود در گل ها به عدد 6 در ماه نوامبر برسد.

  • -ویلیام سالیبا

ویلیام سالیبا

ویلیام سالیبا، مدافع فرانسوی آرسنال، بار دیگر در قلب خط دفاعی ما به صخره ای مستحکم تبدیل شده است. او پس از استراحت در بازی جام اتحادیه مقابل وستهام یونایتد، در هر پنج بازی بعدی ما در ماه نوامبر به طور کامل بازی کرد.

سالیبا در طول این مدت به ما در ثبت سه کلین شیت کمک کرد و همچنین اولین گل فصل خود را مقابل برنلی به ثمر رساند. او در آن بازی با حضور مداوم خود در محوطه جریمه حریف، یک تهدید مداوم بود و ضربه سر او به تیرک دروازه، به اولکساندر زینچنکو اجازه داد تا پیروزی ما را قطعی کند.

  • -لی‌اندرو تروسارد

لی‌اندرو تروسارد

لحظه بزرگ این مهاجم در ماه نوامبر مقابل برنلی رقم خورد. او با شجاعت ضربه سر زد و گل اول را به ثمر رساند - که در واقع هزارمین گل ما در ورزشگاه امارات بود - و سپس کرنری را ارسال کرد که ویلیام با ضربه سر ما را بار دیگر به جلو برد.

پیش از این، او قفل دروازه سویا را در بازی حساس لیگ قهرمانان اروپا باز کرده بود و مسیر پیروزی 2-0 ما را هموار کرده بود و به ما کمک کرد تا کنترل گروه را به دست بگیریم. بدین ترتیب، او اکنون 6 گل در این فصل به نام خود ثبت کرده است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۹/۱۶ ۱۱:۰۱
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۰۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰