loading
در حال بررسی درخواست شما
علاقه‌ای به تماشای فوتبال ندارم
علاقه‌ای به تماشای فوتبال ندارم

علاقه‌ای به تماشای فوتبال ندارم

بن وایت به تازگی در گفت‌وگویی با بن فاستر، دروازه‌بان سابق تیم ملی انگلیس و واتفورد، درباره عدم علاقه‌اش به تماشای فوتبال توضیحاتی ارائه داده است. پیش از این نیز در مصاحبه‌هایی وایت گفته بود که خارج از وظایف شغلی‌اش در آرسنال، فوتبال را دنبال نمی‌کند. این اظهارات موجب تعجب بسیاری از طرفداران شد و شایعاتی را درباره عدم علاقه او به بازی برای تیم ملی انگلیس به راه انداخت.

در جریان جام جهانی ۲۰۲۲، وایت به دلایل شخصی از همراهی تیم ملی انگلیس کناره‌گیری کرد. گزارش‌ها حاکی از آن بود که اختلاف نظر با استیو هالند، دستیار گرت ساوت‌گیت، بر سر علاقه کم وایت به فوتبال، علت اصلی این تصمیم بوده است.

اما به رغم این مسائل، بن وایت ثابت کرده که یکی از مدافعان موفق و کلیدی آرسنال است و حالا خودش توضیح می‌دهد چرا علاقه‌ای به تماشای فوتبال ندارد. او در این گفت‌وگو بیان کرده: «نه، من از فوتبال بدم نمیاد. البته فوتبال نمی‌بینم، اما موضوع خاصی نیست. روزانه تمرینات سخت و مرور ویدیوهای بسیاری داریم، و وقتی به خونه می‌رسیم، دلم می‌خواد فوتبال رو فراموش کنم.»

وایت در ادامه اضافه کرد: «مردم فکر می‌کنن که من عاشق فوتبال نیستم. درست است که تماشا نمی‌کنم، ولی می‌تونم خصوصیات اکثر مهاجمینی که باهاشون روبرو می‌شم رو بگم و دقیق می‌دونم که باید آخر هفته با چه چالش‌هایی مواجه بشم.»

به نظر می‌رسد بن وایت ترجیح می‌دهد وقت آزادش را خارج از دنیای فوتبال بگذراند، و تا زمانی که او درون زمین بهترین عملکردش را برای آرسنال به نمایش می‌گذارد، طرفداران نباید نگران عدم علاقه‌اش به تماشای مسابقات باشند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۷/۲۸ ۰۹:۱۴
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : yahoo sports
بازدید: ۲۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
بورنموث
بورنموث
2 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
شاختار دونتسک
شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
پرستون - آرسنال
لیگ کاپ
۱۴۰۳/۸/۹ ۲۳:۱۵
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰
چلسی - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۲۰ ۲۰:۰۰
آرسنال - ناتینگهام فارست
لیگ برتر
۱۴۰۳/۹/۳ ۱۸:۳۰