loading
در حال بررسی درخواست شما
قاتل به محل جرم بر می گردد
قاتل به محل جرم بر می گردد

قاتل به محل جرم بر می گردد

یکی از بازیکنانی که آخر این هفته بیش از هر کس دیگری مشتاق رفتن به اورتون خواهد بود، گابریل ژسوس است، البته نه فقط به خاطر گل دقایق آخرش مقابل منچستریونایتد.

مهاجم برزیلی ما در بازی مقابل شیاطین سرخ اولین گل فصل خود را به ثمر رساند تا پیروزی 3-1 ما را قبل از تعطیلات بین المللی تضمین کند، و علیرغم تحمل یک سفر طولانی به آمریکای جنوبی برای بازی برای کشورش، او با روحیه ای بالا به مرسی ساید خواهد رفت.

گابی 8 گل لیگ برتری را برابر اورتون به ثمر رسانده، که بیشتر از هر تیم دیگری است. همه گل ها در دوران حضورش در منچسترسیتی به ثمر رسید، زیرا او به دلیل مصدومیت زانو که در جام جهانی به دست آورد، هر دو مسابقه بین ما و اورتون در فصل گذشته را از دست داد.

همچنین در هر 7 بازی اخیر خود مقابل اورتون، اعم از خانگی و خارج از خانه، گل یا پاس گل داشته است، و در حالی که ما به دنبال اولین برد خود در گودیسون پارک از سال 2017 هستیم، این مکانی است که برای گابی خاطرات خوبی به همراه دارد، زیرا در سه بازی از پنج بازی خود در آنجا گلزنی کرده، و تیمش در هر بار با سه امتیاز به خانه بازگشته است.

اگر گابی بتواند روند خوب خود را مقابل اورتون ادامه دهد و در بازی یکشنبه گلزنی کند، پس از نظر ما شانس خوبی برای کسب سه امتیاز داریم، زیرا از بازی در لیگ برتر در ژانویه 2017، این مهاجم برزیلی هرگز در بازی لیگ برتری که گل زده، شکست نخورده است.

این بدان معناست که از 57 بازی که او گل زده است، 52 بازی را برده و 5 بازی را مساوی کرده  و به تیم خود کمک می کند تا به نتیجه مثبتی دست یابد.

و اگر او به گل برسد، به احتمال زیاد به لطف غریزه شکار او خواهد بود، زیرا تمام 70 گل او در لیگ برتر انگلیس از داخل محوطه جریمه به ثمر رسیده است.


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۶/۲۴ ۰۹:۴۷
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۶۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰