loading
در حال بررسی درخواست شما
قرارداد دائمی در راه است؟
قرارداد دائمی در راه است؟

قرارداد دائمی در راه است؟

رایا دستکش طلایی را تصاحب کرد! آیا قرارداد دائمی در راه است؟

داوید رایا با گل خوردن جردن پیکفورد، رقیب نزدیک خود، در بازی اورتون مقابل لوتون، حالا به طور قطع جایزه دستکش طلایی لیگ برتر را کسب خواهد کرد.

آدبایو، بازیکن لوتون، با گلزنی مقابل پیکفورد خیال رایا را برای کسب این جایزه راحت کرد. رایا در ۲۹ بازی لیگ برای آرسنال، ۱۴ کلین شیت ثبت کرده و تنها ۲۳ گل دریافت کرده است. پیکفورد، دروازه‌بان اورتون و نزدیک‌ترین رقیب او، برای داشتن شانس کسب این جایزه به طور مستقل، نیاز به بسته نگه داشتن دروازه‌اش مقابل لوتون در ورزشگاه کِنِل‌وُرث رود داشت. با این حال، او نتوانست مانع از به ثمر رساندن گل تساوی توسط الیجا آدبایو بعد از گل اول دومینیک کالورت-لوین شود و بدین ترتیب، رایا به طور رسمی عنوان بیشترین کلین شیت در فصل ۲۰۲۳/۲۴ را از آن خود کرد.

قمار میکل آرتتا برای جایگزینی آرون رمزدیل با رایا پس از به خدمت گرفتن این دروازه‌بان اسپانیایی به صورت قرضی از برنتفورد در تابستان گذشته، قطعاً جواب داد. در حالی که این بازیکن ۲۸ ساله چند اشتباه هم مرتکب شده، از جمله در صحنه‌ی گل کریستین رومرو در پیروزی ۳-۲ مقابل تاتنهام در آخر هفته‌ی گذشته، او در تمامی زمینه‌ها ارزش خود را ثابت کرده است و به نظر می‌رسد انتقال او به امارات به صورت دائمی قطعی به نظر می‌رسد.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۲/۱۵ ۰۹:۳۱
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : goal.com
بازدید: ۸۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰