loading
در حال بررسی درخواست شما
لئو درباره برد مقابل برنتفورد و ارتباط با ساکا
لئو درباره برد مقابل برنتفورد و ارتباط با ساکا

لئو درباره برد مقابل برنتفورد و ارتباط با ساکا

لی‌اندرو تروسارد، مهاجم پنجره زمستانی آرسنال، تقریباً موفق شده بود نامش را در لیست گلزنان پیروزی یک بر صفر مقابل برنتفورد ثبت کند اما با اعلام آفساید توسط کمک داور ویدیویی، گل او مردود شد. با این حال، او از کسب سه امتیاز در این بازی سخت اظهار رضایت کرد.

تروسارد گفت: "بازی سختی بود. متاسفم که گل من به دلیل آفساید مردود شد وگرنه فکر می‌کنم وضعیت بهتری داشتیم اما گل برنده کای در پایان کافی بود و من از کسب سه امتیاز خوشحالم." 

او در ادامه گفت:"ما به توانایی خودمان اعتقاد داریم. می‌دانیم که می توانیم تا لحظات آخر به گل برسیم. با توجه به اضافه شدن زمان تلف شده در هر بازی، بازی‌ها طولانی‌تر شده‌اند و باید تمرکز خود را حفظ کنیم. فصل جاری تعداد زیادی از گل‌هایمان را در 15-10 دقیقه پایانی به ثمر رسانده‌ایم که نشان‌دهنده اهمیت این لحظات است."

در رابطه با هماهنگی تروسارد و ساکا، شایان ذکر است که تمامی گل‌های این بازیکن بلژیکی تا به حال، از روی پاس ساکا به ثمر رسیده است.

تروسارد در این باره گفت: "رابطه بسیار خوبی با ساکا دارم. اتفاقی است که تا به حال تنها از پاس‌های او گل زده‌ام و قطعاً در بازی‌های بعدی این روند تغییر خواهد کرد و من هم برای بقیه گل خواهم ساخت. ساکا پسر خوب و فروتنی است و در مورد هر موضوعی می‌توان با او صحبت کرد. گفتگو با او بسیار خوشایند است."

تروسارد در پاسخ به این سوال که آیا خود را در آرسنال جا انداخته است، گفت:

"واقعا از حضور در این تیم لذت می‌برم. فکر می‌کنم خیلی سریع جا افتادم. آرسنال یک تیم عالی است و از روز اول سعی می‌کنند شما را در همه چیز درگیر کنند تا احساس راحتی و خوشایند بودن داشته باشید که این موضوع باعث می‌شود خیلی سریع جا بیفتید."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۹/۷ ۱۸:۵۰
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۴۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰