loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه مطبوعاتی میکل آرتتا بعد از بازی با ولورهمپتون
مصاحبه مطبوعاتی میکل آرتتا بعد از بازی با ولورهمپتون

مصاحبه مطبوعاتی میکل آرتتا بعد از بازی با ولورهمپتون

پس از کسب پیروزی 2-0 مقابل ولورهمپتون، میکل آرتتا برای پاسخ به سوالات خبرنگارانی که شاهد نمایش فوق العاده ما بودند، به سالن کنفرانس مطبوعاتی مولینکس رفت.

میکل به موضوعاتی از جمله تراکم بازی ها، عملکرد درخشان داوید رایا در درون دروازه، تعویض ها و رکورد کلین شیت های ما پرداخت.

  • درباره اهمیت بازگشت به مسیر پیروزی:

واقعا عالی بود. عملکرد تیم را خیلی دوست داشتم. بدیهی است که نتیجه و کلین شیت مهم بودند، اما به خصوص نحوه عملکرد انفرادی و تیمی. تیم نشان داد که هنوز جای پیشرفت دارد و آن انعطاف پذیری و مصممیتی که در این لحظات لازم است را به نمایش گذاشت. بازیکنان گفتند: "من اینجا هستم. خودم را ثابت خواهم کرد و روی تیم تاثیر خواهم گذاشت."

  • درباره استقامت تیم:

به تعداد بازی هایی که در چند هفته اخیر انجام داده ایم و نوع بازی هایی که انجام داده ایم نگاه کنید. نگرش و نحوه دوندگی آنها امروز دوباره عالی بود، اما درونشان تمایل به برد دارند و می خواهند در بهترین حالت خود رقابت کنند. تلاششان زیر سوال نیست و نتایج چیز دیگری است. من به خصوص از رویکرد و ذهنیت تیم خیلی راضی هستم.

  • درباره فشردگی بازی ها و زمان کم ریکاوری:

ما در مونیخ ماندیم و فکر می کنم یک یا دو ساعت خوابیدیم. بیدار شدیم و اول در مورد ولورهمپتون صحبت کردیم، سپس در مورد نیازهای بازیکنان، اینکه چگونه با بهترین شرایط ذهنی و فیزیکی وارد این بازی شویم و برای انجام کاری که در بازی برای شکست دادن آنها لازم است، آماده شویم. بچه ها باورنکردنی بودند، کادر فنی باورنکردنی هستند. کار کردن با آنها لذت بخش است و سپس متوجه می شویم که می خواهیم در رقابت های بزرگ شرکت کنیم، برای لیگ قهرمانان و لیگ برتر با سطح مورد نیاز مبارزه کنیم. شما باید کار خاصی انجام دهید و باید خاص و مصمم باشید، و آن عشق به رقابت را داشته باشید و زمانی که لازم است خودتان را نشان دهید تا به نتیجه مورد نظر برسید. فکر می کنم بچه ها امروز واقعاً این کار را به خوبی انجام دادند.

  • درباره اینکه آیا سرمربی وسوسه شده بود تغییرات بیشتری ایجاد کند؟

ما خیلی در مورد احتمالات فکر کردیم. ما باید بازی را با توجه به نتیجه، شرایط و همچنین آنچه آنها ارائه می دادند مدیریت می کردیم، و گزینه های زیادی برای انجام این کار داشتیم. اما فکر می کنم در کل بازیکنانی که به میدان فرستادم خیلی خوب کار کردند، فکر می کنم بازیکنان تعویضی هم تاثیر مثبتی که می خواستیم را گذاشتند، بنابراین واقعاً راضی هستم. متأسفانه نمی توانیم از همه بازیکنان استفاده کنیم، آنها سزاوار دقایق بیشتری بودند، اما همیشه همینطور است.

  • درباره حجم بالای بازی ها در حال حاضر:

این موضوع فقط در مورد ما، پپ یا خودم نیست. در مورد رفاه بازیکنان است، به خصوص زمانی که در رقابت های اروپایی شرکت می کنید، همه چیز باید به طور مساوی رقابتی باشد. نمی توانید تیمی داشته باشید که هفت روز بازی نکرده باشد و بعد از سه روز بازی کند و زمان ریکاوری بیشتری داشته باشد، و سپس در لیگ برتر یا جام حذفی بازی کند. این درست نیست. از هر زاویه ای که نگاه کنید، درست نیست. شما می خواهید از آنها محافظت کنید و همیشه در مورد تحسین و قهرمان بودن صحبت می کنید. بیایید از آنها محافظت کنیم و به آنها فکر کنیم و هر کاری که می توانیم انجام دهیم تا حداکثر زمان را به آنها بدهیم تا بتوانند ریکاوری کنند، عملکرد خوبی داشته باشند و نمایشی را که هر هفته ارائه می دهند، حفظ کنند.

  • درباره دستیابی به شش کلین شیت متوالی خارج از خانه:

(رسیدن به آن) بسیار دشوار است، نمی دانم آخرین باری که این کار انجام شد چه زمانی بود، اما تصور می کنم به تازگی نبوده است زیرا انجام این کار بسیار دشوار است. به خاطر سطح سازماندهی، درک و به خصوص عشقی که در هنگام دفاع از خود نشان می دهند و کمکی که به تیم برای بردن بازی های می دهد، به بچه ها تبریک می گویم. 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۲/۲ ۱۸:۵۷
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰